fbpx

Kuchenne zwyczaje Internautów część druga

IRCenter oraz LeadR zaprezentowały raport z badań eksplorujących kuchenne zwyczaje polskich użytkowników Internetu. Dowiemy się zeń jak Internauci różnią się pod względem wykorzystania Internetu jako źródła wiedzy o gotowaniu.

Wyniki są ciekawe i godne szczegółowego omówienia, dlatego podzieliliśmy je na dwie części.

 

 

W drugiej części zaczniemy od omówienia wymiarów posiłku, co podpowiada sklepom internetowym jakiego języka korzyści warto używać opisując produkty związane z kuchnią i żywieniem. Co ciekawe i niezwykłe, cena znalazła się na ostatnim miejscu. Pierwsze to przyjemność i ekologia, zaś trzecie to wygoda. 38% odpowiedzi zebrały zdrowie i uroda.

 

 

Drugi wykres pokazuje, jakimi argumentami możemy trafić do poszczególnych grup, które zostały omówione w pierwszej części badania.

 

 

Kolejna część badania pokazuje, że Internet jest znaczącą inspiracją w codziennym kucharzeniu i konkuruje w tej dziedzinie z telewizją. Zwycięzcą są zaś książki kucharskie. W legendzie badania przy kolorze fioletowym powinien znaleźć się opis „kanały digitalne” czyli cyfrowe zamiast „kanały digitalowe”. Niestety, o ile raport zawiera interesującą treść merytoryczną, to mocno odstaje językowo od zwyczajowego poziomu.

 

 

Zostaw odpowiedź