fbpx

Landingi – polski startup w europejskiej czołówce

Najważniejsze w biznesie to znaleźć swoją niszę (to wie każdy) i skutecznie ją pompować do rozmiarów pokaźnego rynku (to wychodzi niewielu).

Jak na razie polski startup landingi skutecznie buduje swoją pozycję w krajowej niszy i zdobywa uznanie w kolejnych konkursach o skali europejskiej.

 

Landingi to jak sama nazwa wskazuje pomysł na intuicyjny w obsłudze edytor landing page’ów w modelu abonamentowym (ceny zaczynają się od 59 złotych miesięcznie za obsługę do 3 stron docelowych).

 

W ostatnim tygodniu Landingi zostały docenione na konferencji Europe VentureSummit, w ramach której odbył się konkurs StartupAddventure, organizowany przez inkubator przedsiębiorczości Happy Farm, do którego dostał się tylko jeden, tytułowy startup z Polski. Na tle 500 konkurentów to znakomity wynik!

 

Sama firma ma już dwa lata i nieśmiało powinna wychodzić z etapu startupowania do szerszego rozpostarcia skrzydeł na co niecierpliwie czekamy i życzymy powodzenia.

 

Jak piszą o sobie same Landingi?

Głównym wyróżnikiem polskiego projektu jest niezwykle intuicyjny edytor do tworzenia landing page pod dowolną kampanię prowadzoną w internecie na wszystkie rodzaje urządzeń – PC, laptopy, tablety czy smartfony. Do wyboru mamy dziesiątki gotowych atrakcyjnych szablonów, od ascetycznych po takie, na których dużo się dzieje. Wszystkie są jednak zaprojektowane zgodnie z zasadami użyteczności. Wzory różnią się między sobą tak, aby użytkownik mógł wybrać najbardziej pasującą do własnych preferencji lub wymogów planowanej aktualnie kampanii. Pomaga w tym podział na branże i kategorie tematyczne.

Zostaw odpowiedź