fbpx

Lidl Polska myśli o e-commerce

Takie informacje podaje Dziennik Gazeta Prawna powołując się na wypowiedź jednego z członków zarządu Lidl Polska. Chociaż dziennikarze próbowali uzyskać jakiekolwiek inne informacje na ten temat nic nie ugrali poza ogólnym stwierdzeniem, o tym, że Lidl uważnie analizuje potencjał rynku internetowego.

Na marginesie tej informacji warto wspomnieć o innym marketowym potentacie firmie Bomi. Pomimo buńczucznych zapowiedzi i wzrostu sprzedaży w sieci Bomi ogłosiło bankructwo. Jak na razie wszystko wskazuje na to, że niegdyś nieźle prosperujące luksusowe delikatesy nie mają żadnych szans na ratunek.

Gdyby z tej strony spojrzeć na wejście Tesco i podobnych mu podmiotów na rynek e-handlu trzeba by powiedzieć, że jest to konieczność, a nie wyłącznie badanie nowych możliwości.

1 komentarz

  1. Jakub 01-08-2012

Zostaw odpowiedź