fbpx

Linkedin: nowe zawody “content marketingu” u bram

Linkedin opublikował infografikę, w które tłumaczy, że era kontentu w Internecie wymaga odpowiednio zaangażowanych i wyszkolonych pracowników.

Tak oto narodziły się nowe zawody, z angielskiego zwane content marketing professional.

 

Dziewięciu na dziesięciu marketingowców w USA wdraża strategię, która ma związek z marketingiem treści, 3 z 5 planuje zwiększyć nakłady na marketing treści – tak mocnym uderzeniem rozpoczyna Linkedin.

 

Cała sprawa wynika stąd, że Linkedin zaobserwował wśród swoich użytkownikó pojawienie się nowych zawodów takich jak:
– content manager,
– content writer,
– director of content,
– content strategist,
– content editor.

 

Wyżej wymienione zawody zanotowały w ostatnich dwóch latach znaczące wzrosty popularności – od 30% do 54%. Średnio zaś o 33%. Jeśli chodzi o rozkład geograficzny to w USA uprzywilejowane były największe aglomeracje miejskie: San Francisco, Los Angeles, Chicago, Boston i Nowy Jork.

 

Zostaw odpowiedź