fbpx

LinkedIn odpowiada na zmiany Facebooka

Twórcy LinkedIn po dwóch miesiącach od ogłoszenia przez Facebooka wprowadzenia Graph Serach, postanowili odpowiedzieć na zmiany oraz ulepszyli swoją wyszukiwarkę.

Od teraz wyszukiwarka uzupełniona jest o kilka przydatnych funkcji jak auto-uzupełnianie czy sugestie. Dodatkowo wystarczy zaznaczyć przy wyszukiwaniu jakie konkretne wyniki chcemy zobaczyć (o pracy, firmach, osobach), a otrzymamy odpowiednie informacje.

Krótki opis nowych funkcji:

  • Auto-uzupełnianie – LinkedIn zasugeruje uzupełnienie słowa, czy zdania które chcemy wpisać;
  • Sugerowane zapytania – gdy wpiszemy szukaną frazę np. menadżer, otrzymamy przykładowe zapytania dotyczące tego szukanego słowa;
  • Ulepszone wyszukiwanie zaawansowane – od teraz można użyć filtrów, takich jak szkoły, czy firmy;
  • Automatyczne alerty – serwis zapisuje wyszukiwania, oraz ostrzega, gdy wyniki zostaną zmienione.

 

Przypomnijmy, że LinkedIn jest serwisem społecznościowym, którego głównym zadaniem jest umożliwianie kontaktów zawodowo-biznesowych. Jednocześnie spoglądając na Facebook i LinkedIn nie sposób nie zauważyć, że wyszukiwarka wciąż stanowi najważniejszy, bo często pierwszy element interakcji użytkownika z serwisem/sklepem internetowym.

 

Warto zatem idąc za przykładem najpopularniejszych serwisów społecznościowych, a także ostatnich zmian w serwisie Allegro, rozważyć funkcjonalność wyszukiwarki naszego sklepu internetowego – bez dwóch zdań dobrze funkcjonująca wyszukiwarka w e-commerce to szereg zalet.

Zostaw odpowiedź