fbpx
lodowka samsung i sklep frisco

Lodówki Samsunga zamówią jedzenie we Frisco.pl

Internet rzeczy zaczyna ujawniać swoją praktyczną siłę. Polski sklep internetowy nawiązał współpracę z koreańskim gigantem.

Chociaż Frisco ma tylko lokalny, warszawski wymiar, to zasięg tej współpracy robi duże wrażenie. Wybrane modele nowych lodówek Samsunga posiadają szerokokątny wyświetlacz, który został wyposażony w system operacyjny pozwalający korzystać z szeregu funkcji multimedialnych. Najnowszą z nich jest możliwość robienia szybkich zakupów we Frisco – oczywiście tylko na terenie Warszawy.

„Zakupy internetowe to przede wszystkim duża oszczędność czasu i wygoda. Dziś nie chcemy stać w kolejkach, szukać miejsc parkingowych i jeździć od sklepu do sklepu szukając korzystnych cen oraz  odpowiednich produktów. Multimedialna lodówka Samsung Family Hub™ dla wielu rodzin stała się centrum zarządzania domem – teraz urządzenie wyręczy domowników w kolejnych obowiązkach i pozwoli zaoszczędzić czas, który możemy poświęcić dla rodziny. Za pomocą kilku kliknięć na ekranie urządzenia zamówimy zakupy z dostawą do domu i będziemy mieć pewność, że w naszej lodówce niczego nie brakuje” – mówi Piotr Stelmachów, Head of Consumer Electronics Division w Samsung Electronics Polska.

Z kolei Frisco traktuje to rozwiązanie nie jako dodatek, ale jako nowy, oddzielny kanał sprzedaży – pomiędzy smartfonami i laptopami (desktopami). To ciekawe podejście, które zapewne w tym momencie jest tylko eksperymentem, ale godnym uwagi – szczególnie dla konkurencji z segmentu spożywki internetowej.

„Już trzy czwarte Polaków dokonuje e-zakupów z wykorzystaniem laptopa, a ponad połowa robi to za pomocą smartfona. To pokazuje, że konsumenci kupują online poprzez różne kanały, tak, jak jest im w danej chwili najwygodniej. Z tego powodu zupełnie naturalnym dla nas, jako lidera warszawskiego rynku e-grocery i jedynego pure playera w Polsce, było poszukiwanie innowacyjnych sposobów na wzbogacenie doświadczeń zakupowych naszych klientów. Cieszymy się, że nawiązując współpracę z firmą Samsung i umożliwiając dokonanie zakupów w naszym sklepie z ekranu lodówek Family Hub™, wykonaliśmy ogromny krok naprzód w branży e-grocery” – podkreśla Jacek Palec, Prezes Frisco.pl.

 

Zostaw odpowiedź