fbpx

Logistyka w sklepie internetowym: klienci chcą mieć wybór!

Najnowsze badanie Econsultancy Multichannel Retail Survey zrealizowane poprzez Toluna survey tool to ciekawy poradnik o tym, jak nie stracić klienta i zdobyć konwersję poprzez zwyczajną dbałość wysyłkę.

Do jakiego stopnia klienci są wrażliwi na brak wystarczającej ilości opcji wysyłkowych w sklepie? Ano do takiego, że rezygnacja z zakupów to dla nich norma.


Na pytanie, “czy kiedykolwiek zrezygnowałeś z zakupów online z powodu braku satysfakcjonującej opcji wysyłki” aż połowa respondentów odpowiedziała TAK!

 

 

Jeśli do tej pory dbałość o różnorodność wysyłek nie była priorytetem w waszym sklepie internetowym, to właśnie to badanie powinno przewartościować, ba, przewrócić do góry nogami dotychczasową politykę.

 

Ale to nie koniec badania, które przeprowadzono na tysiącu respondentów. Co prawda nie podano do wiadomości szczegółowej metodologii, ale można wnosić, że Econsultancy, nie pozwolą sobie na wpadki w tej kwestii.

 

Pora na szczegółowy wypis, pobożnych czasami, życzeń klientów dotyczących wysyłki w sklepach internetowych.

 

31% klientów chciałoby wiedzieć kiedy dokładnie zostanie doręczona przesyłka z zakupami. 24% chciałoby odebrać zamówienie na mieście w jaimś lokalnym punkcie. Kolejne 24% życzy sobie rozsądną wysyłkę na dzień następny. Zaś 8% domaga się wysyłki tego samego dnia. 13% zadowoliłoby się punktem z dedykowaną godziną odbioru.

 

Zostaw odpowiedź