fbpx

LPP – zarobimy pierwszy miliard w Internecie

Grupa LPP już w ubiegłym roku zapowiadała zmianę strategii i zwiększenie nakładów na e-commerce.

Teraz pora na konkrety. Ogłaszając wyniki zarząd LPP poinformował, że firma wypracowała 8 miliardów złotych obrotu, z czego niecały miliard w e-commerce. W tym roku ma być tylko lepiej – obroty mają grubo przekroczyć miliard.

W LPP zorientowali się, nie tylko czym jest omnichannel, ale także new retail. Jak podaje w swoim komunikacie spółka – omnichannel został już opanowany w stopniu bardzo dobrym:

Fundamentem strategii LPP jest wykorzystanie potencjału rozbudowanej sieci stacjonarnej oraz dynamiczny rozwój sprzedaży internetowej, dlatego firma stawia na integrację i rozwój obu kanałów. Równolegle pracuje nad zmianą jakościową sieci ponad 1760 salonów i rozszerzaniem zasięgu e-commerce o kolejne kraje.

Ale to nie koniec, bo LPP chce w swoich salonach zagnieździć cyfrowe rozwiązania tak, aby de facto sprzedaż była jednym zintegrowanym kanałem:

Punktem zwrotnym w rozwoju wielokanałowej sprzedaży i zarządzaniu globalnym łańcuchem dostaw będzie zaplanowane na 2019 rok wdrożenie RFID w sieci Reserved, które w kolejnych latach obejmie pozostałe marki.

Obok integrowania kanałów sprzedaży i logistyki w jedną cyfrową całość firma mocno idzie do przodu z udostępnianiem tych innowacji na wszystkie kraje, w których jest obecna. Już do końca tego roku internetowa oferta marek LPP pojawi się w każdym kraju UE oraz na Ukrainie.

To nie koniec dobrych informacji. W najbliższych latach firma zatrudni w swoich centrach logistycznych kolejne 1000 osób.

5 komentarzy

  1. kavi 16-04-2019
  2. Artur 16-04-2019
  3. Rubin 17-04-2019
  4. snaku 23-04-2019
  5. mielcar 30-04-2019

Zostaw odpowiedź