fbpx

Maciej Ossowski – e-commerce na skróty

E-commerce na skróty według Macieja Ossowskiego – Dyrektora Działu Edukacji oraz Rozwojów Rynków CEE w GetResponse.

1. Maciej Ossowski: Dzisiejszy e-commerce zmierza w kierunku profesjonalizacji i outsourcingu. Tylko pełna adaptacja tych dwóch kierunków może sprawić, że słowa, które dziś kojarzą się z trendami tzw. «big data» będą w pełni na usługach e-sklepów i będą odpowiadać za konwersję.

2. Szanse zaistnienia na rynku mają sklepy internetowe, które poza zadbaniem o warstwę technologiczną e-sklepu potrafią dostarczyć pięciogwiazdkową obsługę klienta i znają doskonale swoich kupujących. Automatyzacja komunikacji czy personalizacja komunikatów marketingowych bez zapewnienia najlepszej obsługi klienta to strategia krótkofalowa.

3. Najważniejszymi elementami sklepu internetowego są jego pracownicy, którzy mają bezpośredni kontakt z klientem i dbają o jego shopping experience. To właśnie na tym etapie często waży się los konwersji i to w rękach tych pracowników leży kwestia powtarzalności zakupów w e-sklepie.

4. W najbliższym czasie na znaczeniu zyskają modele subskrypcyjne oraz outsourcing usług.

 

źródło: mensis.pl nr 28

Zostaw odpowiedź