fbpx

Majowe trendy na Facebooku

Słowo “Schaffashoes” stało się najczęściej powtarzanym w maju komentarzem na e-commercowym fanpage’u. Dokładnie 7002 razy wymieniono nazwę marki pod jednym z postów na facebookowej ścianie sklepu internetowego Schaffashoes.pl

Można powiedzieć, że w maju Schaffashoes nie próżnowało, zarówno najbardziej aktywny post na tablicy jak i głośna historia konfliktu z blogerką, o której pisaliśmy,
przyczyniły się do blisko 2% przyrostu fanów w maju co w stosunku do poprzedniego miesiąca stanowi aż dwukrotny wzrost. Również wskaźniki zaangażowania i aktywności potwierdzają, że maj był dla Schaffashoes udanym miesiącem w social mediach.

Poza tym w e-commercowych społecznościach niewiele się zmienia. Allegro wciąż dystansuje konkurentów liczbą pozyskiwanych wielbicieli marki (ponad 45 tys w maju) kończąc miesiąc z wynikiem 871 567 fanów. Niestety zaangażowanie Allegrowych fanów na poziomie 4% stawia fanpage na równi nawet z dziesięciokrotnie mniejszymi fanpagami. I tak np. Stylowebutiki.pl (72 520 fanów) notuje zaangażowanie na poziomie 38%, a sklep Deezee.pl (127 526 fanów) 24%, co w każdym z wymienionych przypadków oscyluje w granicach 30 tysięcy zaangażowanych fanów marki.

Nadal ciekawy miesiąc w branży telekomunikacyjnej, gdzie w pierwszej trójce ustawiły się odpowiednio:

  1. Serce i rozum +151 tys fanów i 15% wzrostu,
  2. Play + 92 tys fanów i 12% wzrostu,
  3. Orange polska + 91 tys fanów i 14% wzrostu,

Pełne majowe statystyki Fanpage Trends znajdziecie tutaj.

1 komentarz

  1. Janusz 07-06-2012

Zostaw odpowiedź