fbpx

Majówka w internecie

Nie Mazury, nie góry ale relaks w internecie to najczęstszy sposób spędzania ciepłych majowych dni.

Według badań opublikowanych prze Gemius.pl na podstawie danych z poprzednich lat to właśnie w pierwszym tygodniu maja liczba użytkowników serwisów plotkarskich i rozrywkowych wzrasta w stosunku do tygodni poprzedzających majówkę.

 

Co więcej z roku na rok w pierwszych siedmiu dniach maja liczba osób spędzających czas w internecie w ogóle również ma tendencję wzrostową ( przykładowe 16 mln odwiedzin serwisów z branży rozrywka i kultura w maju 2011 roku w stosunku do 14 mln w maju 2010).

Jednocześnie nie brakuje osób i/lub firm, które majówkę uznają za swoisty element budowania przewagi konkurencyjnej. Do jednych z najczęściej odwiedzanych serwisów w pierwszych dniach maja rokrocznie należały portale firmowe w tym serwisy Grupy Microsoft (8,99% w maju 2011), Ipko (9,05% w maju 2011) czy Plus GSM (7,75% w maju 2010).

 

Wygląda na to, że również redakcja Mensis.pl zaliczy majówkę 2012 do przepracowanych.

Czy ktoś z czytelników również pracuje dziś na podniesienie powyższej statystyki?

Zostaw odpowiedź