fbpx

Majowy Megapanel: świetny wynik Okazje.info i Skąpca, Groupon nadal traci

Majowy Megapanel wypadł bardzo dobrze dla największych stron w e-commerce. Wzrosty rok do roku odnotowali prawie wszyscy, którzy utrzymali się w czołowej 20-stce z maja 2012.

Poza Grouponem, który odnotował stratę użytkowników w liczbie 400.000 sztuk. Z zestawienia wypadł także inny serwis zakupów grupowych – Citeam.pl.

 

Zacznijmy od największych – najwięcej dusz zyskało Allegro, w liczbie 1.7 miliona. Zyskał także Nokaut.pl, ale zdecydowanie mniej, bo niecałe 200 tys osób. Trzeci Groupon.pl spadł z drugiego miejsca tracąc 400 tys użytkowników rok do roku, z okrągłych 3 milionów do mniej niż 2.6 miliona.

 

Bardzo dobry wynik zanotowała Grupa Okazje.info, która zdecydowanie zdystansowała Skąpca.pl i zaczyna znacząco zbliżać się do Nokautu.pl. W ubiegłym roku dystans dzielący obie porównywarki cen wynosił milion użytkowników. W tym roku jest to już tylko około 400 tys real userów.

 

Ostatnia z największych na rynku porównywarek cen, wspomniany wcześniej Skąpiec.pl także zanotował znaczącą poprawę wyników – z 1.5 miliona użytkowników do 1.9 miliona. Pomimo to straciła pozycję na rzecz Grupy Empik Media Fashion.

 

W stosunku do ubiegłego roku z zestawienia wypadły: Grupa Amazon, Grupa Interia, Mydeal.pl, archiwumallegro.pl, Grupa Ebay, Gruper.pl.

 

W zestawieniu maj 2013 w stosunku do maja 2012 zadebiutowały następujące strony: Saturn.pl, Grupa Wirtualna Polska – Orange, Okazjum.pl, Mediaexpert.pl, Leroymerlin.pl, Zalando.pl

 

Zostaw odpowiedź