Mensis.pl nr 51/2018

W 51. wydaniu magazynu Mensis.pl znalazło się dużo treści przenoszących trendy techologiczne na realia małego i średniego biznesu. Mowa o artykułach opisujących nowoczesne rozwiązania wspomagające sprzedaż zarówno w kanałach internetowych jak i w rożnorodnych modelach omnichannel. Uprzejme chatboty, inteligentny machine learning, efktywny marketing automation, posłuszny voice shopping czy pracowite boty programowe, to tylko niektóre propozycje z mocno predyktywnego profilu pierwszego w tym roku wydania magazynu. Zwieńczeniem biznesowej strony czasopisma jest niezwykle inspirująca rozmowa z Rafałem Sonikiem przedsiębiorcą, sportowcem i filantropem oraz obszerny wywiad na temat Big Data z Piotrem Prajsnarem, prezesem jednej z największych hurtowni danych na świecie.

Przeczytaj numer online

Mensis 51/2018

Mensis 51/2018

Polecane artykuły

Power BI. Twój sprzymierzeniec w analityce danych online
Narzędzia Business Intelligence od jakiegoś czasu robią furorę wśród analityków. Nie ma co się dziwić – bazy danych i arkusze kalkulacyjne przestały wystarczać. Danych jest coraz więcej i niezbędne stają się programy, które umożliwią ich szybkie przetworzenie i wizualizację. Microsoft dołączył do tego wyścigu, tworząc usługę łączącą możliwość pobierania, analizowania i wizualizacji danych z wielu różnych źródeł, pod nazwą Power BI…

Jak wykorzystać Chatboty w e-commerce?
Chatboty to część większej gamy rozwiązań, którą nazwano Conversational Commerce. Główny cel tego nurtu to spersonalizowanie zakupów, zaoszczędzenie czasu klientów i wsparcie w etapie podejmowania decyzji zakupowej…

Machine learning w nowoczesnym marketingu oraz sprzedaży Omnichannel
Obecnie podmioty prowadzące działalność handlową operują na bardzo konkurencyjnym rynku. Najczęściej zatem stawiają sobie za cel pozyskanie możliwie dużej grupy nowych klientów kosztem swojej konkurencji. Dlatego musimy lepiej poznać i zrozumieć motywację naszego klienta do dokonania zakupu i komunikować się z nim w sposób do niego dopasowany…

Zamów prenumeratę

Spis treści Mensis.pl nr 51/2018

FELIETONY

  • Następny krok to voice shopping. Sztuczna inteligencja, która Cię słucha
  • Naturalna inteligencja od Mensis.pl, cz. II
  • Jak sobie radzić ze stresem poza strefą komfortu?
  • E-commerce w słowach, czyli Mensis w liczbach

RYNEK

  • Software robots. Czym są boty programowe i jak pomagają zmieniać biznes
  • Power BI. Twój sprzymierzeniec w analityce danych online
  • Masz mały albo średni sklep internetowy? Nie bój się zautomatyzować logistyki
  • Technologie w służbie innowacyjności. Nowoczesne narzędzia online do prowadzenia biznesu

 

STRATEGIE

  • Wywiad z Rafałem Sonikiem, Prezesem Gemini Holding Sp. z o.o.
  • Jak wykorzystać Chatboty w e-commerce?
  • Targuj się… w e-biznesie! Jak radzić sobie z roszczeniowymi klientami
  • Machine learning w nowoczesnym marketingu oraz sprzedaży Omnichannel

 

MARKETING

  • Wywiad z Piotrem Prajsnarem, Prezesem Zarządu Cloud Technologies
  • Omnichannel
  • Sztuczna inteligencja zawładnie komunikacją e-mail. Trendy na 2018 rok
  • Marketing predyktywny w MŚP. Rozmowa z Dariuszem Jańczukiem, SAS Poland

 

RUBRYKI STAŁE

  • Zamieszanie wokół RODO na ostatniej prostej, czyli o tym jak ostatecznie nowe przepisy wpłyną na małe i średnie przedsiębiorstwa

Po pierwsze ostrożność. Po drugie wytrwałość. Po trzecie staranność.

Wywiad z Rafałem Sonikiem, Prezesem Gemini Holding Sp. z o.o.

“Nie wygrałem Dakaru młodością, entuzjazmem, energią czy przygotowaniem fizycznym. Ja wymyśliłem jak wygrać Dakar. To był proces analityczny, na końcu którego był plan korygowany przez 4 lata (2011-2014). Kiedy zwyciężyłem, wygrałem poprzez proces przemyśleń, którego ważną składową był zupełnie innowacyjny podział obowiązków. Jako pierwszy w historii powierzyłem przygotowanie roadbooka mojemu przyjacielowi, dzięki czemu mogłem dłużej spać i popełniałem radykalnie mniej błędów na trasie.”

BIG DATA Marketing, czyli celnie stargetowany przekaz reklamowy

Wywiad z Piotrem Prajsnarem, Prezesem Zarządu Cloud Technologies

” Myślę, że to co jest największym wyzwaniem to chęć spróbowania nowych rozwiązań i możliwości. Analityka Big Data wprowadza szereg zmian, które wymagają spojrzenia na dotychczasowy biznes zupełnie z boku. A to wiadomo, wiąże się to z pewną odwagą. Trzeba podjąć ważne decyzje dotyczące wdrożenia nowych rozwiązań i zmiany istniejących procesów, które dotychczas działały dobrze, a w ocenie maszyny są, np. za mało efektywne. Technologia Big Data prowokuje transformację modeli biznesowych i wygra ten kto je szybciej wprowadzi.”

Przeczytaj numer online  Zamów prenumeratę

Mensis.pl to marka, której z pewnością nie trzeba przedstawiać osobom działającym w branży e-commerce. To potężne źródło wiedzy dla e-przedsiębiorców. Miejsce, gdzie znajduje się wiele ciekawych informacji na temat aktualności, produktów, usług czy prawa związanego z branżą e-commerce.

ENSIS, Kancelaria Doradztwa Prawnego

Mensis.pl to największy w Polsce miesięcznik sprzedawców internetowych. Czasopismo skierowane do przedsiębiorców regularnie czyta już kilkanaście tysięcy osób związanych z e-handlem.

WspieramBiznes.pl

Serwis i magazyn Mensis.pl to wysokiej jakości zbiór wiedzy, porad, aktualności, usług i produktów skierowanych do e-przedsiębiorców, w którym każdy znajdzie merytoryczne informacje z zakresu prowadzenia, rozwijania i zarządzania biznesem internetowym.

IAI-Shop.com