fbpx

Marketing według Tic-Taca, czyli jak zrobić coś z niczego

Styl życia, to koncepcja, którą wielu współczesnych marketingowców powtarza na okrągło, ale nie za bardzo wie co z tym w praktyce począć. Właściciel marki Tic-Tac wie.

Wszyscy wiem, że Tic-Tac to tylko dwie kalorie, i że należy obowiązkowo korzystać z dwóch pastylek na raz. Zastanawialiście się, dlaczego nigdy nie zrobiono jednej większej pastylki? Pewnie nie, po prostu trzeba używać dwóch i tyle. Dlatego marketing Ferrero to mistrzostwo świata.

Muszę przyznać, że zazdroszczę marketingowcom z Ferrero. Oni nie muszą walczyć z milionami produktów swojej firmy, martwić się co jak działa, oraz czy jajogłowi inżynierowie interesują się potrzebami klienta. Ich rola polega na tym co najprzyjemniejsze, czyli kreowaniu życia wokół produktu.

Tak abyśmy czuli, że życie bez tego drobiazgu jest odrobinkę gorsze i mniej wygodne, a my dzięki produktowi będziemy odrobinę atrakcyjniejsi, lepsi.

Zapomniałbym, ten wpis powstał z powodu otwarcia przez Tic-Tac nowej strony na Pinterest w polsce:

http://pinterest.com/tictacpolska/

Jak na razie dzieje się tam stosunkowo niewiele, ale anglojęzyczna strona pokazuje co nas czeka

http://pinterest.com/towsonustore/tic-tacs/

Zostaw odpowiedź