fbpx

Mashable: 20 najpopularniejszy reklam na YouTube w marcu 2013

Marcowe zestawienie wygrało Pepsi z reklamą Test Drive, w ramach której Jeff Gordon, wyścigowy kierowca serii Nascar zabiera nieświadomego sprzedawcę aut na przejażdżkę nowym Camaro.

Chociaż Pepsi starało się jak mogło, to szalony wyścig Gordona jest tylko kolejnym “fejkiem”. Wynik Pepsi? 2.4 miliona poleceń!

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Q5mHPo2yDG8

2. Na drugim miejscu mamy mem Harlem Shake w wykonaniu zespołu NBA Miami Heat. Trudno w tym miejscu o jakiś komentarz – 1.5 miliona poleceń.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Ir2TdfSwH8g

3. Trzecie miejsce pokazuje umiłowanie współczesnej kultury o prymitywnej rozrywki w postaci brutalnej przemocy. Video nakręcone w formie gry FPS. Producent to Neft Vodka.

Po spełnieniu kronikarskich obowiązków przejdźmy do innych nie tylko popularnych ale i ciekawie zrobionych reklam.

Carlsberg po raz kolejny pokazał ciekawą reklamę o prawdziwej przyjaźni.

Z kolei Audio postanowiło zagrać w paintbola – absolutnie w stylu Jamesa Bonda!
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=XtaEYZms2rM

Tutaj pełna lista:
http://mashable.com/2013/04/02/youtube-most-shared-ads-march-2/

Tagi:

Zostaw odpowiedź