fbpx

Mashable: 4 proste sposoby, aby zwiększyć zasięg informacji prasowych (cześć III)

Mashable postanowiło podpowiedzieć drobnemu biznesowi, jak mądrze pisać i promować informacje prasowe. Jak się okazuje – większość z amatorsko napisanych informacji PRowych zawiera bardzo poważne błędy. Dziś część trzecia – video.

Po trzecie – ruchomy obraz. Może video? Dane z firmy PR Newswire pokazują, że zdjęcia zwiększają szansę na popularność publikacji informacji prasowej o 14%, zaś dołączenie ruchomego obrazu zwiększa te szanse podwójnie do 30%!

Jak zrobić dobre video? Po pierwsze czas prezentacji nie może przekraczać 2 minut. Zaś głównym obiektem prezentacji powinien być produkt, a nie gadająca głowa marketingowca. Warto także w ramach materiału pokazać grafikę lub napisy.

Pamiętaj, aby umieścić video na YouTube oraz innych serwisach: Vimeo lub Wrzuta.pl. YouTube to konieczność – znakomicie się pozycjonuje, zaś dobry opis pod filmem i link do Twojej strony znacznie poprawi pozycjonowanie oraz ilość odwiedzin. Pamiętaj także o właściwym zatytułowaniu filmu oraz otagowaniu go słowami kluczowymi. Jeśli nie do końca wiesz jak tego dokonać to skorzystaj z poprzednich porad dotyczących tytułu informacji prasowej oraz nazw plików ze zdjęciami.

 

Zostaw odpowiedź