fbpx

Mashable: 4 proste sposoby, aby zwiększyć zasięg informacji prasowych (cześć IV)

Mashable postanowiło podpowiedzieć drobnemu biznesowi, jak mądrze pisać i promować informacje prasowe. Jak się okazuje – większość z amatorsko napisanych informacji PRowych zawiera bardzo poważne błędy. Dziś część czwarta i ostatnia – social media.

Po czwarte – social media. Media społecznościowe to znakomity wzmacniacz już puszczonych w obieg informacji. Często druga fala, która przebiega przez social media zbiera lepsze żniwo niż pierwsza w oficjalnych mediach, które od informacji prasowych się uginają.

Ponadto, social media pozycjonują coraz lepiej – im więcej lajków, udostępnień dalej i publikacji, tym lepsze pozycjonowanie produktu na dane frazy kluczowe – tutaj po raz kolejny kłania się właściwy tytuł informacji prasowej, który zawiera nie tylko nazwę produktu, ale także kategorie produktu.

Tom Corson-Knowles opracował system zamieszczania informacji prasowej, który jego zdaniem znacznie wspomaga proces rozprzestrzeniania się newsa w sieci oraz pozytywnie wpływa na pozycjonowanie. Wygląda to następująco:

  • umieszczamy news na własnej stronie firmowej
  • tweetujemy news z linkiem do swojej strony
  • postujemy news na Facebooku z linkiem do swojej strony
  • podobnie czynimy z Pinterest
  • umieszczamy video na YouTube i linkujemy do własnej strony firmowej

i tak robimy z kolejnymi serwisami społecznościowymi. Zdaniem Corsona-Knowlesa tego typu proste działania podnoszą odwiedzalność firmowej strony nawet o 400-500%.

Zostaw odpowiedź