fbpx

Media Expert otworzył 28 nowych sklepów

Otwarcie 28 nowych lokalizacji oraz restart 24 elektromarketów po gruntownym remoncie potwierdza dynamikę rozwoju Media Expert. A to nie koniec ekspansji na polskim rynku – Media Expert zapowiada kilkadziesiąt kolejnych otwarć do końca 2014 r.

Jak na razie ucichły nieco spekulacje o przejęciu Avansu, ale ME podgrzewa atmosferę.

 

 

Dotychczas NEONET był niekwestionowany liderem komunikowania swojego ciągu sukcesów. Ze strony konkurentów spod znaku Media Markt lub Euro RTV AGD trudno było o jakąkolwiek informację na temat sprzedaży, obrotów czy planów na przyszłości.

 

Teraz, nareszcie Media Expert podejmuje rękawice i po raz kolejny komunikuje branży, że z żółto-czarnymi żartów nie ma i nie będzie.

 

„Każde otwarcie nowego elektromarketu lub inwestycja w modernizację istniejącego jest poprzedzona wnikliwą analizą. Staramy się dostosować do potrzeb naszych klientów,

ale i potencjału miejsca. Dzięki temu jesteśmy dziś niekwestionowanym liderem na rynkach lokalnych.” – twierdzi Michał Mystkowski, rzecznik prasowy Media Expert.

 

Warto przypomnieć, że Media Expert należy do największej w Europie Grupy Zakupowej Rynku Dóbr Elektroniki Konsumenckiej – EURONICS International, której Media Expert jest współwłaścicielem. Wolumen sprzedaży EURONICS, realizowanej w 30 krajach europejskich wynosi 16 mld EUR. Grupa poprzez 11 000 lokalizacji, dociera łącznie do 600 mln konsumentów.

 

1 komentarz

  1. mario 02-07-2014

Zostaw odpowiedź