fbpx

Media Expert przystępuje do świątecznej gorączki z nową gwiazdą

Gorączka świątecznych zakupów ogarnęła największych graczy w branży e-commerce już na dobre. Pisaliśmy o Agito.pl, Merlin.pl i innych – pora na Media Expert, które zrezygnowało z kampanii z Dodą i wymieniło ją na młodszy model.

Mowa o Ewelinie Lisowskiej, jak twierdzi Wikipedia, jednej z największych celebrytek w naszym kraju.

 

 

Z pewnością wiele osób, podobnie jak autor tego newsa, wzruszy ramionami na to kolejne sezonowe nazwisko jakich polski show biznes wypluwa co roku kilkanaście, ale Media Expert to sklep dla odbiorcy masowego, więc powinien czerpać pełnymi garściami z kultury masowej.

 

Sytuacja z nową gwiazdą kampanii Media Expert przypomina srogą krytykę jaka spadła na koncern Harman, producenta wysokiej klasy sprzętu hi-fi pod markami Harman Kardon, AKG i JBL. Ów największy na świecie producent tego typu urządzeń po części skierowanych do audiofilów i melomanów postanowił zaangażować do swoich klipów reklamowych samą Jennifer Lopez.

 

Z jednej strony chwalono Harmana za odważny ruch i wejście na rynek globalny z odpowiednim rozmachem, z drugiej, część klientów Harmana odebrała całą sytuację z niesmakiem – w końcu Lopez nie należy do grona ambitnych wykonawców muzyki rozrywkowej. Chociaż trzeba tu Harmana bronić, ponieważ w tym samym czasie markę JBL promował w Europie ex Beatles sir Paul McCartney, zaś słuchawki AKG sam legendarny Quincy Jones – wybitny producent i muzyk jazzowy.

 

Jak więc widać, stosowanie głośnych nazwisk w branży RTV jest jak najbardziej usankcjonowane w światowym biznesie. O tym, że marki AGD czynią podobnie też wiemy – chociażby z przykładu Tefala, który coraz wypuszcza serię narzędzi kuchennych sygnowanych nazwiskiem znanego kucharza.

 

A jak na ów wybór zapatrują się ludzie z Media Expert?

„Po wielu latach bardzo owocnej współpracy z Dorotą Rabczewską (Dodą), zdecydowaliśmy się zaskoczyć naszych klientów nową gwiazdą. Wybór Eweliny Lisowskiej był niemal błyskawiczny – jest niezwykle utalentowana, popularna wśród internautów, posiada wspaniały głos, charyzmę i to coś, co przyciąga uwagę widza lub słuchacza. Wierzymy, że nasza współpraca będzie satysfakcjonująca dla obu stron.” – mówi Michał Mystkowski, rzecznik prasowy sieci.”

 

Nie bez znaczenia jest fakt wykorzystania popularnej muzyki, która zawsze przykuwa wzrok do ekranu. W spotach wykorzystano motywy przeboju Eweliny Lisowskiej „W stronę słońca”, który został hitem roku 2013 według słuchaczy radia ESKA i dziewięciokrotnie osiągnął szczyty POP Listy w RMF FM.

Zostaw odpowiedź