fbpx

Media Expert uderza w ROPO sprytną usługą

Pomimo postępującego zaufania do zakupów w Internecie efekt ROPO (Research Online, Purchase Offline) nadal jest niszczącą siłą dla wielu sklepów sieciowych. Te próbują walczyć z ROPO przede wszystkim sprzedażą wielokanałową oraz coraz ciekawszymi chwytami marketingowymi.

Nowej nietypowej metody postanowił chwycić się Media Expert.

 

 

„Zobacz produkt na żywo” to odpowiedź Media Expert na potrzebę wszystkich osób, które chcą udać się do sklepu i zobaczyć produkt. Ale nie muszą tego czynić fizycznie, ponieważ pracownicy Media Expert zrobią to za nich i pokażą produkt z każdej możliwej strony za pomocą obrazu transmitowanego online live z kamery. Prawda, ze ciekawa opcja?

 

Jak wygląda to w praktyce?

„Sprzedawca Media Expert jest wyposażony w kamerę. Dzięki niej, po nawiązaniu połączenia z Klientem, nasz pracownik ma możliwości przedstawienia swojemu rozmówcy szerokiej gamy produktów i zaprezentowania szczegółów konkretnych urządzeń tak samo, jak odbyło by się to w przypadku osobistego odwiedzenia naszego elektromarketu. Konsultant przyjmie również zamówienie, ustali termin dostawy do domu klienta lub skoordynuje odbiór zakupu w dowolnym z prawie 400 elektromarketów Media Expert na terenie całego kraju.” – mówi Michał Mystkowski, rzecznik prasowy Media Expert.

 

Co ciekawe, nowa opcja oglądania produktów dostępna jest także w wersji mobilnej. Na minus trzeba zaliczyć fakt, że nie można podglądać dowolnych produktów. Doradcy klienta mają jak na razie możliwość video-prezentacji kilkuset urządzeń AGD i RTV. Naturalnie, oznacza to, że doradcy mają także kontakt audio z kupującymi, co zazwyczaj przeradza się w klasyczną rozmowę, jak w zwykłym sklepie stacjonarnym. Jest to więc znaczący krok do przodu po kręceniu filmów na YouTube czy też fotografii 3D.

 

Jak zapatrują się na to sama sieć?

„Wdrożona usługa jest kolejnym etapem rozwijania synergii modelu brick and click, czyli integracji działań w dwóch obszarach: w świecie Internetu i w świecie rzeczywistym. Wzmacniamy również konwersję w sklepie internetowym, a także budujemy silniejszą relację z klientami, której fundamentem jest bezpośrednia rozmowa z doradcą, a co za tym idzie – budowanie zaufania i przywiązania do naszej marki.” – dodaje Mystkowski.

 

Jak widać, rozgryźliśmy zamiary Media Expert całkiem nieźle.

3 komentarze

  1. Online 17-05-2016
    • Andrzej Lemański 17-05-2016
  2. kliniczny 19-05-2016

Zostaw odpowiedź