fbpx

MediaExpert.pl o 70% w górę!

Rok ciężkiej pracy w Media Expert nie poszedł na marne. Wyniki badania PBI/Gemius za luty 2014 wskazują, że sklep mediaexpert.pl odwiedziło 1.7 miliona użytkowników! To wynik aż o 70% lepszy niż w lutym 2013 roku.

Media Expert twierdzi, że nic nie przyciąga użytkowników tak mocno jak niskie ceny.

 

W informacji prasowej, jaką przesyła Media Expert sporo wspomina się o niskich cenach i porządnej jakości obsługi, ale zasadniczo konkurent NEO24 nie odkrywa kart i nie chwali się, co właściwie wpłynęło na tak znaczącą poprawę statystyk.

 

Możemy jedynie dowiedzieć się kilku ogólników o tym, że klienci Media Expert cenią sobie różnorodność form dostaw oraz możliwość odebrania zakupionych produktów w dowolnym hipermarkecie. Jednak i z takich szczątków informacji można co nieco wycisnąć.

 

Mianowicie, sentencja o tym, że Media Expert pozwala odbierać zakupy w swoich 260 hipermarketach pokazuje jak sklep ten odmiennie podchodzi do tematu integracji kanałów sprzedażowych w porównaniu do lidera rynku, czyli NEO24.pl. Ten z kolei wykorzystuje „naziemny” kanał dystrybucji do promowania np. innych cen lub strategii w ogóle.

 

Skoro mowa o strategii, to rzecznik Media Expert wyraźnie podkreśla, że mimo wszystko to świetnie zorganizowane wyprzedaże stoją za sukcesem sklepu internetowego:

 

„Ogromnym zainteresowaniem naszych klientów cieszą się nocne wyprzedaże, ale i inne akcje promocyjne, które co tydzień ogłaszane są na mediaexpert.pl” – mówi rzecznik Media Expert”.

2 komentarze

  1. dodek 21-05-2014
  2. Ferb 23-05-2014

Zostaw odpowiedź