fbpx

Megastore obchodzi pierwsze urodziny

Dobra wiadomość dla wszystkich tych, którzy nie cierpią tradycyjnych zachodnich hipermarketów z elektroniką. Megastore, czyli pomysł Komputronika na inną formę sprzedaży wielkopowierzchniowej, żyje i ma się dobrze

Megastorowi stuknął już rok z nawiązką.

 

 

Jak się okazuje, jeśli się mocno chce i ma się dobry pomysł, można sprzedawać IT, RTV oraz AGD w ciekawy sposób:

„Jednym z innowacyjnych rozwiązań zastosowanych w salonie jest zastąpienie tradycyjnych wózków i koszyków zakupowych tabletami ze specjalnym oprogramowaniem. Po zeskanowaniu kodu towaru, przejściu przez procedurę wyboru produktu do koszyka (podobne jak na Komputronik.pl) i opłaceniu należności, kupujący natychmiast odbiera towar.”

 

Ale to nie wszystkie nowości w stosunku do konkurencji jakie wypracowała załoga Komputronika. Wspominaliśmy już kilka miesięcy temu o usłudze Turbokurier, w ramach której sklep doręcza na terenie Warszawy zakupione produkty w ciągu dwóch godzin.

 

Komputronik nie zapomniał także o swoich najwierniejszych klientach, czyli graczach:

„W warszawskim Komputronik Megastore znajduje się również Strefa Gier, w której odbywają się premiery i turnieje gier, a także Strefa Wiedzy, przeznaczona do prezentacji produktów, szkoleń oraz eventów.”

 

„W dniach 17 i 18 maja w Komputronik Megastore w Warszawie odbył się drugi na świecie publiczny pokaz gry Dying Light na goglach Oculus Rift, które przenosiły graczy w świat wirtualnej rzeczywistości 3D. Przygotowane zostały również stoiska z XBOX i Kinect z grami Zumba Fitness oraz Kinect Sports. Niekwestionowanym hitem pierwszych urodzin warszawskiego Komputronik Megastore był Wielki Turniej League of Legends Komputronik & MSI, w którym wystartowały 24 drużyny wyłonione w eliminacjach on-line. Profesjonalni gracze rywalizowali ze sobą o atrakcyjne nagrody, w tym płyty główne oraz dyski zewnętrzne, zaś sam turniej był transmitowany na żywo online. Sklep przygotował również obniżki cen sprzętu elektronicznego.”

 

Jak widać, Komputronik wraca do korzeni prawdziwego handlu bazując na internetowych doświadczeniach w social media. Mianowicie próbuje stworzyć wokół swojego salonu prawdziwą społeczność.

 

Internet najpierw w ostatniej dekadzie odebrał nam sklepy, które tworzyły wokół siebie społeczności – w szczególności dotyczy to sklepów z muzyką oraz instrumentami. Społeczności przeniosły się do Internetu, zafascynowane nowym medium komunikacyjnym. Przykład Komputronika pokazuje, że czasy się zmieniają, pora na lokalność. Ale już z Internetem.

 

 

3 komentarze

  1. alejandro 08-07-2014
    • Andrzej Lemański 08-07-2014
  2. Oskar Ogłaza 09-07-2014

Zostaw odpowiedź