fbpx

Mensis 61 – magazyn e-commerce

Postępująca rewolucja technologiczna jest obecnie jednym z najważniejszych wyzwań przedsiębiorstw z sektora B2B. Według danych Microsoftu aż 84% małych i średnich firm inwestuje lub planuje inwestycje w cyfrową transformację. Już w raporcie Gartnera “2016 CEO Survey: The Year of Digital Tenacity” ponad połowa prezesów firm stwierdziła, że rozpędzająca się cyfryzacja w czasie kolejnych 5 lat zmieni oblicze i zasady konkurencyjności ich branży. Wszystko wskazuje na to, że uczestnicy rynku są świadomi nowych uwarunkowań, a kolejne obszary sektora B2B codziennie podlegają restrukturyzacji. Firmy bazujące dotychczas na tradycyjnych zespołach handlowych i drukowanych katalogach coraz śmielej wchodzą na drogę cyfrowej transformacji. Zmiany wymusza

Postępująca rewolucja technologiczna jest obecnie jednym z najważniejszych wyzwań przedsiębiorstw z sektora B2B. Według danych Microsoftu aż 84% małych i średnich firm inwestuje lub planuje inwestycje w cyfrową transformację. Już w raporcie Gartnera “2016 CEO Survey: The Year of Digital Tenacity” ponad połowa prezesów firm stwierdziła, że rozpędzająca się cyfryzacja w czasie kolejnych 5 lat zmieni oblicze i zasady konkurencyjności ich branży. Wszystko wskazuje na to, że uczestnicy rynku są świadomi nowych uwarunkowań, a kolejne obszary sektora B2B codziennie podlegają restrukturyzacji. Firmy bazujące dotychczas na tradycyjnych zespołach handlowych i drukowanych katalogach coraz śmielej wchodzą na drogę cyfrowej transformacji. Zmiany wymusza na nich nie tylko ewoluująca w stronę technologii konkurencja ale także nowe przyzwyczajenia konsumentów, bo klient z sektora B2B na koniec dnia chce korzystać z wszystkich udogodnień e-zakupów.

W najnowszym wydaniu Mensis.pl m.in.:

FELIETONY

  • Jak zacząć biznes? – Rafał Agnieszczak

STRATEGIE

  • Jak sprostać oczekiwaniom klientów projektując proces sprzedaży B2B – Michał Skurowski
  • Narzędzia i funkcjonalności wspierające sprzedaż w modelu omnichannel – Barbara Matkowska-Włosek
  • Dilerzy marki – jej siła i przekleństwo – Andrzej Lemański
  • Polskie firmy powinny postawić na cyfrowy eksport. Rozmowa z Pawłem Oleszczukiem, ekspertem w zespole ds. sektora publicznego w firmie doradczej PwC

RYNEK

  • B2B – gdzie jesteśmy, dokąd zmierzamy? Monika Szczawińska
  • Nadchodzące zmiany na rynku B2B w e-commerce w 2020 roku – Diana Drobniak
  • Mobile to przyszłość. Wywiad z Michałem Pachnikiem Head of ecommerce campaign & mobile APP w CCC SA
  • Innowacje odpowiedzią sprzedawców na rosnące oczekiwania cyfrowych konsumentów – Aleksander Naganowski

MARKETING

  • Content marketing w B2B – Tomek Doksa
  • Złudna logika w marketingu online B2B – Piotr Walędziak
  • Przyszłość zaczyna się dziś. Uczenie maszynowe w sprzedaży B2B. Krzysztof Łada

Zamów drukowany Mensis.pl lub czytaj darmowe fragmenty online:


 

Tagi:

Zostaw odpowiedź