fbpx

Mensis.pl nr 11, czyli lektura obowiązkowa!

Czy marketing to sprzedaż? Czy marka to pochodna marketingu? Czy sprzedaż jest istotą e-handlu? Dlaczego większość sprzedawców źle interpretuje lojalność konsumenta?

Odpowiedzi na powyższe pytania znajdziesz w najnowszym wydaniu Mensis.pl

Jak budować markę w e-commerce, jak budować markę sprzedawcy Allegro, czym jest marka i jakie jest jej znaczenie w e-commerce. Na szereg pytań dotyczących marki odpowiada Paweł Tkaczyk, o pomoc w zrozumieniu lojalności konsumentów poprosiłem Macieja Tesławskiego.

 


 

 

W numerze:

1. Jak nie zepsuć strony produktowej sklepu, 7 złotych zasad (Andrzej Lemański)
2. Wywiad z Pawłem Tkaczykiem. Marka w e-commerce
3. Po co Ci rower w budowaniu efektywnych relacji z Klientem? (Natalia Szwarc)
4. 10 grzechów głównych. Grzech 1: „Informuję” zamiast „zachęcam” (Maciej Dutko)
5. Wywiad z Maciejem Tesławskim. Lojalność konsumenta
6. Budowa marki (Jakub Jasiński)
7. Samozatrudnienie czy praca na etacie – co wybrać?
8. Intuicyjny koszyk sklepowy bez rejestracji (Paweł Krzyworączka)
9. Budowanie marki sprzedawcy na Allegro (Mirosław Smużniak)
10. Pasożyt marketingu czy kreatywność wyższych lotów? (Krzysztof Rdzeń)
11. Kij i marchewka, czyli największy błąd szefa w motywowaniu ludzi (Paweł Królak)
12. Wirtualne i hybrydowe marki w Internecie (Agnieszka Dejnaka)
13. Jak księgarnia internetowa edycja.pl kreuje Prosumentów marki dzięki aplikacji rekomendacji Questions&Answers. (Maciej Dądela)

mensis nr 11 - marka w e-commerce

1 komentarz

  1. Familo School 26-09-2012

Zostaw odpowiedź