fbpx

Mensis.pl nr 13, start w eCommerce

Jak przenieść tradycyjny biznes do internetu oraz jak rozpocząć zupełnie nową działalność w eHandlu. Niezbędne strategie wejścia, sprawdzone metody działania i duża dawka nowych inspiracji w 13-wydaniu Mensis.pl

W tym wydaniu Mensis.pl zestawiamy najważniejsze zagadnienia związane z fazą start projektów e-commerce. Spoglądając w kierunku biznesów tradycyjnych Jakub Jasiński przedstawia ważne z ich punktu widzenia aspekty wejścia w świat online, a Andrzej Lemański wskazuje w jaki sposób start-up’owały największe marki świata.

Marcin Cichoń porusza kwestię budowania strategii nowych projektów e-commerce, a Emilia Ostapowicz omawia wskaźniki świadczące o kondycji realizowanego przedsięwzięcia. Z serii artykułów o tematyce start-up dowiemy się również o metodach
kształtowania cen w ehandlu oraz poligonie doświadczalnym polskiego e-commerce.

W rozmowie z Piotrem Jaroszem, redaktorem naczelnym raportu eHandel Polska 2012, zwracamy uwagę na liczby opisujące nowe e-podmioty. W tej samej rozmowie padło też jedno odważne wyzwanie…

Kolejną garść inspirujących wiadomości dostarcza natomaist wywiad ze zwycięzcą Startup Boat, opracowywanie standardów obsługi klienta, a także materiał dotyczący długiego ogona działań email marketingowych.

Serdecznie zapraszam do lektury
Krzysztof Rdzeń

 
 

 

 
Miesięcznik sprzedawców internetowych
numer 13, to duża dawka wiedzy o eCommerce:

1. Strategie budowania eCommerce
(Marcin Cichoń)

2. Start eCommerce w dużej organizacji
(Jakub Jasiński)

3. Opłacony ZUS może zmniejszyć podatek
(iFirma)

4. Start-up to nie biznes. Start-up to stan umysłu
(Andrzej Lemański)

5. Twój newsletter sprzedaje więcej niż myślisz
(Maciej Ossowski)

6. Zwycięzca Startup Boat – serwis Odbierz.to
(Wywiad z CEO projektu Marcinem Brysiakiem)

7. Technologia która (w końcu) sprzedaje
(Paweł Szewczyk)

8. Monitoring biznesu internetowego w 3 krokach
(Emilia M. Ostapowicz)

9. 10 grzechów głównych, czyli czego brakuje Twoim ofertom. Grzech 3: Syndrom eksperta (Maciej Dutko)

10. Częste błędy w komunikacji z klientem internetowym
(Natalia Szwarc)

11. Allegro Poligonem Doświadczalnym polskich
sklepów internetowych (Mirosław Smużniak)

12. eHandel w Polsce – kształt eCommerce w liczbach (Rozmowa z Piotrem Jaroszem)

13. Strategie cenowe w eCommerce (Krzysztof Rdzeń)

Zostaw odpowiedź