fbpx

Mensis.pl nr 18, skuteczne kampanie sprzedażowe w e-commerce!

W tym wydaniu „Mensis” jest dużo o e-mail marketingu i skutecznym wykorzystaniu innych kanałów marketingowych do promocji Twojego e-biznesu.

Warto też pochylić się nad inspirującymi rozmowami z Anielą Hejnowską, Robertem M. Maierem i Pawłem Fornalskim. Życzę owocnej lektury i świadomego wdrożenia zebranych danych w realia własnego biznesu!

 


 

Pobierz Mensis.pl nr 18 w wersji .pdf

 

W Mensis.pl nr 18:

  1. E-commerce i kampanie reklamowe w internecie
    (Agnieszka Kalińska, Jakub Oleksy)
  2. Jak stworzyć skuteczną produktową kampanię reklamową
    (Paweł Fornalski)
  3. Efekty sprzedażowe e-mail marketingu w zwierzakowo.pl
    (Jakub Korczyński)
  4. Wywiad z Anielą Hejnowską
    Dyrektor Zarządzająca Groupon Polska
  5. Historia dobrego wdrożenia
    (Paweł Szewczyk)
  6. Allegro sposobem na promocję sklepu internetowego
    (Mirosław Smużniak)
  7. Między twardą a miekką rewolucją. Rzecz o tym, dlaczego internet nie niszczy gospodarki (Andrzej Lemański)
  8. 7 kluczy do sukcesu w międzynarodowym biznesie e-commerce
    Rozmowa z Robertem M. Maierem
  9. Wirtualne rejestry – realne faktury
    (Jakub Szajdziński)
  10. Konwersja przez edukację: e-mail marketingowe case study GetResponse
    (Maciej Ossowski)
  11. 10 Grzechów głównych: Grzech 8 brak dodatkowych technik sprzedażowych (Maciej Dutko)
  12. Jak zwiększyć szanse zwrotu dużej inwestycji
    (Michał Mętlewicz)
  13. ABC systemów rekomendacji dla e-sklepów
    (Natalie Palacz)
  14. Kampanię czas zacząć
    (Jakub Jasiński)

Zostaw odpowiedź