fbpx

Mensis.pl nr 25-26. Wywiad z Ewaldem Raben i strategie zwiększania sprzedaży w e-commerce

Ostatnie w tym roku wydanie magazynu Mensis.pl, obfituje w praktyczne strategie zwiększania sprzedaży w sklepach internetowych oraz wywiady z ciekawymi
osobistościami.

Ewald Raben CEO Grupy Raben opowiedział nam, jak to jest stworzyć i zarządzać firmą o przychodach ponad miliarda euro (w 2012 r.) i od ponad 20 lat utrzymać wysokie tempo wzrostu. Zdradził też kulisy projektowanych właśnie usług, które w 2014 r. Grupa Raben wprowadzi na rynek e-commerce. Rzuciliśmy też okiem na rynek inwestycji w domeny. Tutaj Korneliusz Wieteska, który od 8 lat z sukcesami zajmuje się obrotem domenami, opowiedział o prawidłach rządzących tym rynkiem i perspektywach jego rozwoju. W artykułach o zarządzaniu ceną w e-commerce, arsenale menedżera e-commerce oraz e-merchandisingu, dajemy kilka prostych wskazówek, które od ręki mogą zwiększyć konwersję, marżę i zyski sklepu internetowego. O marketing automation pisaliśmy dokładnie rok temu, w ostatnim – w 2012 roku – numerze Mensis.pl. Grzegorz Błażewicz ponownie opowiedział nam o automatyzacji marketingu i jego ewolucji na przełomie ostatnich 12 miesięcy. Proponuję również zapoznanie się z arcyciekawą sylwetką Radosława Tadajewskiego – prezesa Grupy Trinity. Na łamach naszego magazynu gościmy również wybitnego psychologa Jacka Walkiewicza, z treściwym felietonem motywacyjnym.

Zapraszam do lektury

 

Pobierz Mensis.pl nr 25 – 26 w formacie .pdf

 

 

Spis treści:

Ile można zarobić na jakości obsługi klienta
i zaufaniu do sklepu (Piotr Oracz) ……………………… 6

Koniec fizycznej dystrybucji treści
elektronicznych (Maciej Wróblewski) …………………. 10

Współczesny turysta szuka inspiracji do podróży
(Małgorzata Gulgowska-Kowalska) …………………….. 14

E-commerce na skróty
(Paweł Ogonowski, Robert Sosnowski) ……………….. 18

Z arsenału e-commerce menedżera
(Elżbieta Brzóz) ……………………………………………………………… 20

Zarządzanie ceną w e-commerce:
wdrażanie, monitoring i kontrola cen
(Grzegorz Świętek, Tomasz Nowak) ……………………… 26

Wywiad z Ewaldem Raben
CEO Grupy Raben ………………………………………………… 32

E-merchandising, czyli jak lokować produkty
na wirtualnych półkach (Krzysztof Rdzeń) ………. 36

Domenowy biznes
(Rozmowa z Korneliuszem Wieteską) ………………….. 40

Pozyskaj pracownika albo zgiń
(Michał Mętlewicz) ………………………………………………….. 44

Odważnie w 2014
(Jacek Walkiewicz) …………………………………………………… 46

Zgłoś naruszenie zasad, czyli denuncjacja
społecznie odpowiedzialna (Maciej Dutko) … 48

Petera Druckera zarządzanie pracą
w organizacji przetwarzającej informacje
(Andrzej Lemański) …………………………………………………… 53

Marketing Automation
(Grzegorz Błażewicz) ……………………………………….. 58

Jak uniknąć kontent marketingowej
katastrofy (Joanna Poczęsna) ………………………… 62

Ostatnia deska ratunku dla przedsiębiorcy – czynny żal (iFirma) ……………………………………………… 64

Idą zmiany, czyli kilka słów o nowej ustawie
o prawach konsumenta (Jakub Szajdziński) .. 66

Sylwetka: Radosław Tadajewski
– prezes Grupy Trinity ………………………………………. 68

Profesjonalista e-handlu
(Marek Tomaszewski) ……………………………………….. 70

Jesteś pozycjonerem?
Sprawdź jak nadążyć za Google ………………. 73

Dreamlinerem w podróż marzeń
(Qtravel) …………………………………………………………………. 74

Opowiastki e-biznesowe ………………………………. 76

Rusza portal ezakupy.uokik.gov.pl ……………… 78

Sąd uznał, że Allegro wymusza
korzystanie z PayU …………………………………………… 78

Zostaw odpowiedź