fbpx

Mensis.pl nr 28, e-marketing skuteczniej i strategie liderów

Skuteczne kampanie reklamowe w praktyce, strategie liderów rynku e-commerce, wywiad z Tomaszem Czechowiczem Założycielem i Partnerem Zarządzającym MCI Management

W najnowszym wydaniu Mensis.pl m.in.:

E-MARKETING

  • Jak uruchomić zaawansowane kampanie Google AdWords (remarketing i kampanie produktowe w praktyce);
  • Afiliacja w e-commerce – jak, gdzie i za ile kupować leady dla sklepu internetowego;
  • Marketing Automation w e-commerce – 5 kroków do skutecznej personalizacji komunikatów marketingowych;

 

 

STRATEGIE

  • Odpowiednie planowanie asortymentu w e-sklepie to fundament powodzenia całego przedsięwzięcia;
  • Wywiad z Tomaszem Czechowiczem MCI Management inwestycja w GWP to element strategii, w najbliższych miesiącach czekamy na wyjścia przekraczające 100 mln zł;
  • Showrooming – szansa czy zagrożenie?

RYNEK

  • Przegląd platform SaaS dla e-commerce;
  • “Moda na używane” e-rynek wtórny ma się dobrze;
  • Jak zmieniał się Facebook w ostatnich 10 latach;

 

 


 
Spis treści Mensis.pl nr 28:

  • Na bakier z nowoczesnością Krzysztof Rdzeń
  • Młode pokolenia pracowników już wybrały swoją przyszłość Anna Żubka
  • Rewolucja informacyjna – na czym polega i jak ją wdrażać? Andrzej Lemański
  • Facebookowi stuknęło 10 lat
  • Przegląd polskich platform SaaS dla e-commerce
  • Wózki z garażu, misie z komody, nosidełka z szafy. Moda na używane
  • Planowanie asortymentu w sklepie internetowym
  • E-commerce na skróty Maciej Ossowski – GetResponse, Arkadiusz Roszak – MiniTraper.pl
  • Showrooming szansa czy zagrożenie?
  • Wywiad z Tomaszem Czechowiczem założycielem i Partnerem Zarządzającym MCI Management SA
  • Nie domykajmy drzwi, czyli jak zatrzymać klienta – część I: cross-selling
  • Nieuczciwi e-sprzedawcy The NeverEnding Story
  • Nowe możliwości kampanii zakupowych Google
  • Marketing automation w polskim ecommerce
  • Remarketing w Google AdWords – to nie luksus, to obowiązek
  • Afiliacja jako skuteczne narzędzie marketingu internetowego
  • Terminy wystawiania faktur w 2014 r.
  • Co może klient, a co musi sprzedawca? Reklamacja, rękojmia, gwarancja
  • Sylwetka Grzegorz Błażewicz – Prezes Benhauer SALESmanago
  • Co zmienia Office 365
  • Logistyka dla e-commerce w Grupie Raben, czyli nie tylko 7R

 

Zostaw odpowiedź