fbpx

Mensis.pl nr 29, magazyn e-commerce, wywiad z prezesem Cinkciarz.pl

Marcin Pióro, prezes Cinkciarz.pl i prekursor kantorów internetowych w Polsce, w czasie kilku lat zbudował e-firmę, która w 2013 r. przekroczyła 11 mld zł obrotu. Jak właściciel marki Cinkciarz.pl, która jest oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej, stworzył tak duży biznes w tak krótkim czasie.

W najnowszym wydaniu Mensis.pl m.in.:

STRATEGIE

  • Na podbój Europy przez eBay.de
  • Kuponowy e-biznes w Polsce i Europie – rozmowa z założycielem CupoNation
  • Wywiad z Marcinem Pióro – prezesem Cinkciarz.pl Sp. z o.o.
  • Jak wyceniać małe firmy?
  • E-commerce na skróty: Jakub Radkowski Merlin.pl i Kamil Matysik KrainaHerbaty.pl

 

RYNEK

  • Gdzie kupię najtaniej – krótka historia porównywarek cen w Polsce
  • Marketing internetowy – pączkujące kłącze czy inflacja szyldów
  • Jak wykorzystać tłum w działalności firmy, czyli crowdsourcing w praktyce

FELIETONY

  • Czy cena czyni cuda? Jacek Walkiewicz
  • Cyfryzacja i fabularyzacja w branży dziecięcej Arkadiusz Roszak
  • Szanse i problemy logistyki małego i wielkiego e-commerce Sławomir Rajch

Spis treści Mensis.pl nr 29:

  • Czy cena czyni cuda Jacek Walkiewicz
  • Cyfryzacja i fabularyzacja w branży dziecięcej Arkadiusz Roszak
  • Szanse i zagrożenia logistyki małego i wielkiego e-commerce Sławomir Rajch
  • Jak wykorzystać tłum w działalności firmy, czyli crowdsourcing w praktyce Tomasz Kandziora
  • Marketing internetowy – pączkujące kłącze nowej pracy czy inflacja szyldów Andrzej Lemański
  • Gdzie kupię najtaniej. Krótka historia porównywarek cen w Polsce Marek Okruch
  • E-commerce na skróty Kamil Matysik – KrainaHerbaty.pl, Jakub Radkowski – Merlin.pl
  • Wywiad z Marcinem Pióro prezesem zarządu Cinkciarz.pl Sp. z o.o.
  • Na podbój Europy przez eBay.de Bartosz Jasiński
  • Jak wyceniać małe firmy
  • Wywiad z Andreasem Fruthem założycielem serwisu CupoNation
  • Zagraniczny handel e-commerce – od czego zacząć? Andrzej Lemański
  • Jak systematycznie dobierać asortyment, który pozwoli regularnie zwiększać przychody sklepu Piotr Oracz
  • Planowanie strategii w e-commerce Krzysztof Rdzeń
  • Jak zmienić e-mailowy cyrograf w kuszącą propozycję Maciej Ossowski
  • Nie domykajmy drzwi, czyli jak zatrzymać klienta – część II: up- i down-selling Maciej Dutko
  • Czy jest mi potrzebny coaching albo mentoring Krzysztof Skubis
  • Przedsiębiorco, smartfon ułatwi Ci życie! Przegląd przydatnych aplikacji Marek Okruch
  • Faktury elektroniczne źródłem oszczędności w firmach
  • Do trzech razy sztuka. Sąd najwyższy i determinacja “poszukiwaczy” klauzul niedozwolonych Jakub Szajdziński

 

Zostaw odpowiedź