fbpx

Mensis.pl nr 30, magazyn e-commerce, wywiad z prezesem Komputronik SA

Jednym z najdłużej urzędujących sklepów w polskim e-commerce jest bez wątpienia Komputronik.pl, a jego wieloletnią historię opowiedział nam prezes firmy, Wojciech Buczkowski. W ostatnich latach zmienił on oblicze marki i wprowadził spółkę na ścieżkę dynamicznego wzrostu generując w ubiegłym roku rozliczeniowym ponad miliard złotych przychodu.

W najnowszym wydaniu Mensis.pl m.in.:

STRATEGIE

  • Wywiad z Wojciechem Buczkowskim prezesem zarządu Komputronik S.A.
  • Nieliniowe ustalanie cen – jak Twoja firma może zarabiać więcej?
  • W którym kierunku rozwijać sklep internetowy
  • Jakość fuzji na polskim rynku coraz wyższa
  • Segmentacja klientów w sklepie internetowym
  • Amazon – ważny kanał dystrybucji Twojego e-sklepu

 

RYNEK

  • Kognitariat, stratyfikacja i mit pracownika wiedzy
  • Polski e-commerce = discount-commerce
  • Amazon – od internetowej księgarni do globalnego hegemona e-commerce

FELIETONY

  • Słowo odzyskało głos Jacek Walkiewicz
  • Wewnętrzny krytyk Krzysztof Skubis
  • Kwadrant efektywności w której ćwiartce jesteś? Maciej Dutko


 

Spis treści Mensis.pl nr 30:

  • Słowo odzyskało głos Jacek Walkiewicz
  • Wewnętrzny krytyk Krzysztof Skubis
  • Kwadrant efektywności w której ćwiartce jesteś? Maciej Dutko
  • Kognitariat, stratyfikacja i mit pracownika wiedzy Andrzej Lemański
  • Polski e-commerce = discount-commerce Jakub Jasiński
  • Dziecięcy e-commerce z perspektywy podróżnego plecaka Arkadiusz Roszak
  • Amazon – od internetowej księgarni do globalnego hegemona e-commerce Marek Okruch
  • Wywiad z Wojciechem Buczkowskim prezesem zarządu Komputronik S.A.
  • Nieliniowe ustalanie cen – jak Twoja firma może zarabiać więcej? Anna Maziarz, Artur Staniec
  • W którym kierunku rozwijać sklep internetowy Andrzej Lemański
  • Jakość fuzji na polskim rynku coraz wyższa Marcin Lewicki
  • Segmentacja klientów w sklepie internetowym Piotr Oracz
  • Amazon – ważny kanał dystrybucji Twojego e-sklepuu Bartosz Jasiński
  • Skuteczne blogowanie w świecie e-commerce Maciej Mazur
  • Webinary w sprzedaży, czyli nadchodzi rewolucja! Jarosław Wasielewski
  • Pułapki własnej logistyki Mariusz Wesołowski
  • Płaca minimalna, a koszty pracodawcy iFirma
  • Ochrona i zastrzeżenie znaku towarowego w Polsce, czyli jak zarabiać na własnym logotypie Konrad Cioczek
  • Nie tylko wyszukiwarka. Biznes bez granic wg Google Marek Okruch

 

1 komentarz

  1. Rodos 30-07-2014

Zostaw odpowiedź