Mensis.pl nr 52

Mensis.pl nr 52 – magazyn e-commerce

W tym wydaniu “Mensis.pl” omawiamy zmiany pokoleniowe na rynku pracy, kierunki rozwoju w dziedzinie zatrudnienia i preferencje zakupowe poszczególnych generacji. Zwracamy też uwagę na trendy społeczne uwarunkowane nowymi technologiami oraz publikujemy inspirujący wywiad z prof. Andrzejem Blikle.

W najnowszym wydaniu Mensis.pl m.in.:

STRATEGIE

  • Wywiad z Prof. Andrzejem Blikle
  • Mixed Reality zmienia coś więcej niż tylko percepcję
  • Zmiany pokoleniowe w logistyce e-commerce

MARKETING

  • Identyfikacja marki na YouTube
  • Google AdWords – W stronę automatyzacji działań

RYNEK

  • Rynek pracy 2026 w oczach 1400 ekspertów: pięć skrajnych scenariuszy i wielka niewiadoma
  • Poszczególne generacje i ich preferencje w dostawie zamówień internetowych
  • Serwisy z myślą o użytkownikach. Wywiad z Katarzyną Abramowicz

 

Spis treści Mensis.pl nr 52:

  • Nomadyzm – Jeden z trendów opisujących współczesność
  • Pokolenie Z
  • Możliwości wykorzystania sztucznej inteli- gencji Konferencja Przemysł 4.0
  • Serwisy z myślą o użytkownikach. Wywiad z Katarzyną Abramowicz
  • Rynek pracy 2026 w oczach 1400 ekspertów: pięć skrajnych scenariuszy i wielka niewiadoma
  • Poszczególne generacje i ich preferencje w dostawie zamówień internetowych
  • Zmiany pokoleniowe na rynku pracy. Jak pracują pokolenia X, Y i Z?
  • Organizacje turkusowe. Wywiad z Prof. Andrzejem Blikle
  • Mixed Reality zmienia coś więcej niż tylko percepcję
  • PWA dla Generacji Instant
  • Zmiany pokoleniowe w logistyce e-commerce
  • E-commerce na skróty…
  • Identyfikacja marki na YouTube
  • Google AdWords – W stronę automatyzacji działań
  • Jak dostosować sklep dla różnych generacji klientów?
  • Kto potrafi wymalować najlepszy newsletter? Badanie polskiej i zagranicznej branży kosmetycznej dla Mensis.pl

Zostaw odpowiedź