Mensis.pl nr 53 - magazyn e-commerce

Mensis.pl nr 53 – magazyn e-commerce

Zwiększa się zagęszczenie biznesów opartych na modelu marketplace. Jeszcze kilka lat temu, wydawało się, że lider polskiego e-commerce powinien tracić udział w rynku na rzecz profesjonalnych i wyspecjalizowanych sklepów internetowych, tymczasem regularnie podnosi swoje notowania.

W najnowszym wydaniu Mensis.pl m.in.:

STRATEGIE

  • Wywiad: Małgorzata Gliszczyńska, Dyrektor zarządzająca na Polskę i Europę Centralną w eBay
  • Wywiad: Szymon Bujalski, Dyrektor Empik E-com- merce
  • Wytwarzanie oprogramowania w praktyce

MARKETING

  • Jak zmieniać e-commerce, żeby nie tracić na SEO?
  • Jak efektywnie wdrażać i testować silniki rekomendacyjne

RYNEK

  • Wywiad: Jadwiga Emilewicz, Minister Przedsiębiorczości i Technologii
  • Model Marketplace w Carrefour Polska
  • Statystycznie rzecz ujmując: Allegro.pl

 

Spis treści Mensis.pl nr 53:

  • Elektroniczne targowiska. Przyszłość handlu elektronicznego?
  • Model Marketplace w Carrefour Polska
  • Nowoczesna obsługa klienta kluczem do sukcesu firmy
  • Marketplace. Sposób wejścia na zagraniczne rynki
  • Wywiad: Szymon Bujalski, Dyrektor Empik E-commerce
  • E-commerce na skróty…
  • Jak zmieniać e-commerce, żeby nie tracić na SEO?
  • Wywiad: Jadwiga Emilewicz, Minister Przedsiębiorczości i Technologii
  • Jak efektywnie wdrażać i testować silniki rekomendacyjne
  • Buty, koszule i torebki, czyli marki modowe w marketplace’ach
  • Case study – Platforma Produktu Lokalnego – Lokalneo.pl
  • Biznesmen nie inwestuje w obietnicę, ale w realną wartość!
  • Transformacja w czwartej rewolucji przemysłowej
  • Statystycznie rzecz ujmując: Allegro.pl
  • Wywiad: Małgorzata Gliszczyńska, Dyrektor zarządza- jąca na Polskę i Europę Centralną w eBay
  • Omnichannel w dobrym wydaniu
  • Wytwarzanie oprogramowania w praktyce

Zostaw odpowiedź