fbpx
magazyn e-commerce

Mensis.pl nr 55 – magazyn e-commerce

Ewolucja technologiczna w branży finansowej rozkręca się na dobre. Do wyścigu ustawiły się startupy, które coraz śmielej podgryzają obszary zarezerwowane dotychczas tradycyjnym instytucjom.

W najnowszym wydaniu Mensis.pl m.in.:

STRATEGIE

  • Wywiad: Rafał Czernik, FinAi S.A.
  • Wywiad: Michał Pawlik SMEO S.A.
  • Blockchain od podstaw. O obiegu kryptowalut i przyszłości komunikacji w Internecie

MARKETING

  • Jak wycisnąć więcej z Allegro Ads. Krok po kroku
  • Widzę i Rozumiem. Infografika produktowa w branży e-commerce

RYNEK

  • Od lokalnego gracza do lidera FinTech z globalnymi aspiracjami. Jak właściciel Cinkciarz.pl podbija amerykański rynek?
  • Trendy na rynku FinTech na przykładzie Revolut
  • Social lending. Nowy trend zdobywa popularność na całym świecie. Tylko nie w Polsce.

 

Zamów drukowany Mensis.pl lub czytaj darmowe fragmenty online:

Hasło „FinTech” przestało być już wyłącznie wytrychem do drzwi inwestorów i staje się odpowiedzią na realne potrzeby rynku. Innowacyjność polskich banków wygląda dobrze na tle Europy, a społeczeństwo oczekuje wygodnych procesów cyfrowych.

 

Spis treści Mensis.pl nr 55:

    • FinTech na świecie rozgrzany do czerwoności – kiedy pęknie ta bańka?
    • Od lokalnego gracza do lidera FinTech z globalnymi aspiracjami. Jak właściciel Cinkciarz.pl podbija amerykański rynek?
    • Trendy na rynku FinTech na przykładzie Revolut
    • Polska zagłębiem FinTechów? Tak, dzięki konsumentom
    • Social lending. Nowy trend zdobywa popularność na całym świecie. Tylko nie w Polsce.
    • Blockchain od podstaw. O obiegu kryptowalut i przyszłości komunikacji w Internecie
    • Wywiad: Michał Pawlik SMEO S.A.
    • Wywiad: Agnieszka Belowska Nordea
    • Wywiad: Rafał Czernik FinAi S.A.
    • (R)Ewolucja modelu sprzedaży w B2B
    • Jak wycisnąć więcej z Allegro Ads. Krok po kroku
    • Widzę i Rozumiem. Infografika produktowa w branży e-commerce
    • Strategia Marketing Automation w branży FinTech

Czas pokaże jak rozwinie się sytuacja FinTechu w Polsce i na świecie, ale wnioski docierające ze wszystkich kontynentów są podobne – FinTechowi bliżej do zdrowej ewolucji branży finansowej niż do cyfrowej wydmuszki. Polska ma odpowiednich ludzi i potrzebę sukcesu w tym sektorze, należy więc zintensyfikować pracę nad „cyfrową transformacją” aby nie była tylko kolejnym modnym sloganem, ale realnie wspierała małe przedsiębiorstwa w osiąganiu globalnych pozycji.

 

Zostaw odpowiedź