fbpx

Mensis.pl nr 56 – magazyn e-commerce

Historie z filmów science fiction rozgrywają się na naszych oczach, a ewoluujący sektor opieki zdrowotnej zmierza do sprzężenia człowieka z komputerem.

Historie z filmów science fiction rozgrywają się na naszych oczach, a ewoluujący sektor opieki zdrowotnej zmierza do sprzężenia człowieka z komputerem. Na styku nauk medycznych i technologii powstają firmy, które odmieniają obraz medycyny jaki znamy. Google informuje o sztucznej inteligencji, która z 95% skutecznością przewiduje efekty leczenia pacjentów, Elon Musk pracuje nad zaawansowanym interfejsem BCI (ang. brain-computer interface), a Bloomberg donosi o pierwszym zmodyfikowanym genetycznie noworodku. Wiadomości te tak samo inspirują, jak przerażają, dlatego tworząc to wydanie zwróciliśmy się o wsparcie merytoryczne do przedstawicieli sektora e-health, w którym Polska buduje coraz silniejszą reprezentację.

W najnowszym wydaniu Mensis.pl m.in.:

FELIETONY

  • Technologiczna biowładza – Andrzej Lemański
  • Kiedyś nie było łatwiej, było inaczej – Rafał Agnieszczak

STRATEGIE

  • Wywiad. Paweł Soluch Neuro Device Group S.A.
  • Polska myśl telemedyczna. Wojciech Radomski StethoMe oraz Edyta Kocyk SiDLY
  • Wygrane i porażki IBM Watsona, czyli nie obiecujmy sobie zbyt po algorytmach medycznych

RYNEK

  • Ewolucja modelu biznesowego Telemedico
  • Telemedycyna według Comarch Healthcare
  • Mózgi w sieci biznesu

MARKETING

  • Dlaczego warto wdrożyć content marketing do e-aptek?
  • Automatyzacja komunikacji marketingowej w ochronie zdrowia

Zamów drukowany Mensis.pl lub czytaj darmowe fragmenty online:


CZYTAJ ONLINE
Spis treści Mensis.pl nr 56:

  • Technologiczna biowładza. Algorytmy i mobilność jako ostateczne oręże władzy kapitalizmu nad ludzkim ciałem. Andrzej Lemański
  • Kiedyś nie było łatwiej, było inaczej. Rafał Agnieszczak
  • Telemedycyna według Comarch Healthcare. Estera Włodarczyk
  • Mózgi w sieci biznesu. Marcel Płoszczyński
  • Ewolucja modelu biznesowego Telemedico. Beata Gosławska
  • Rok 2018 w świecie płatności online, czyli dokąd zawędrowała branża? Karol Zieliński
  • Wywiad. Paweł Soluch Neuro Device Group S.A. Krzysztof Rdzeń
  • Wygrane i porażki IBM Watsona, czyli nie obiecujmy sobie zbyt wiele po algorytmach medycznych. Andrzej Lemański
  • Wywiad. Wojciech Radomski StethoMe®. Krzysztof Rdzeń
  • Co zmieniają nowe technologie w sprzedaży internetowej? Tomasz Sobczak
  • Wywiad Edyta Kocyk SiDLY. Krzysztof Rdzeń
  • Dlaczego warto wdrożyć content marketing do e-aptek? Patrycja Stachowiak
  • Czy silniki rekomendacji zwiększają sprzedaż? Piotr Oracz
  • Automatyzacja komunikacji marketingowej w ochronie zdrowia Krok po kroku. Julia Paduszyńska
  • Case study Kompleksowy system zarządzający magazynem i sprzedażą w eCommerce. Kamila Czerniak

Przyszłość medycyny wygląda obiecująco, lecz w pogoni za nowoczesnością warto wspomnieć, że w tym samym medycznym świecie, spektakularnie przekraczającym kolejne granice cyfrowej transformacji, codziennie najwięcej osób umiera z powodu chorób cywilizacyjnych, dietozależnych, a zatem związanych z indywidualnymi wyborami człowieka względem zdrowia. Właściwe odżywianie, regularna aktywność ruchowa, równowaga pomiędzy snem, odpoczynkiem i pracą, sposób radzenia sobie ze stresem
czy postawa proekologiczna to elementarne zasady tzw. prozdrowotnego życia, na które mamy największy wpływ każdego dnia.

 

Zostaw odpowiedź