fbpx
Mensis.pl nr 58 magazyn e-commerce

Mensis.pl nr 58 – magazyn e-commerce

Coraz więcej marek handlowych dostrzega korzyści płynące z synergii wszystkich kanałów sprzedaży. Kanibalizacja marż przez sklepy internetowe przestała być zagrożeniem. Nowoczesne sieci handlowe zrozumiały, że obecna wojna toczy się na polu pozyskania pierwszej interakcji z klientem. Niezależnie od kanału dystrybucji.

Postępująca cyfryzacja retailu łączy to co użyteczne w e-commerce z bogatymi doświadczeniami handlu tradycyjnego. Powstają hybrydowe koncepty, do których firmy typu pure online wnoszą technologie i coraz lepsze, bo bazujące na analizie danych, zrozumienie potrzeb konsumenta. Sieci handlowe celują przede wszystkim w emocje, które mają zachęcić klienta do regularnego odwiedzania nowoczesnych centrów rozrywki.

E-commerce wchodzi do retailu i rozpycha się kreując trendy. Flagowym przykładem jest Amazon Go, a w Polsce m.in. salony eobuwie.pl z innowacyjną usługą esize.me. Na łamach tego wydania prezentujemy też mniej oczywistych przedstawicieli kierunku z online do offline. Nie zapomnieliśmy również o silnych markach skutecznie transformujących w stronę omnichannel jak LPP i IKEA.

W najnowszym wydaniu Mensis.pl m.in.:

FELIETONY

  • New retail, czyli co? – Andrzej Lemański
  • Deleguj, ale sprawdzaj – Rafał Agnieszczak

STRATEGIE

  • Era szukania potencjału i sprzedaży emocji
  • W handlu nadciąga rewolucja, kto tego nie widzi zniknie z rynku. Wywiad z Dawidem Urbanem
  • Retail is Detail Digital
  • Wywiad: Szymon Bujalski, Dyrektor Empik e-commerce
  • Opinie budują wizerunek i wpływają na
    sprzedaż
  • Gwóźdź i młotek new retail, czyli jak to jest zrobione

RYNEK

  • Centrum Doświadczeń IKEA
  • Strategia Teletorium: „być zawsze pod ręką”
  • Szanse i wyzwania sektora e-Grocery
  • HubStyle rozwija butiki stacjonarne i sprzedaż w modelu omnichannel

MARKETING

  • Chatboty w obsłudze procesów biznesowych
  • Omnichannel dla wszystkich? Tak, dzięki Marketing Automation

Zamów drukowany Mensis.pl lub czytaj darmowe fragmenty online:


CZYTAJ ONLINE
Spis treści Mensis.pl nr 58:

  • New retail, czyli co? – Andrzej Lemański
  • Deleguj, ale sprawdzaj – Rafał Agnieszczak
  • Centrum Doświadczeń IKEA
  • Kto umie w new retail?
  • Strategia Teletorium: „być zawsze pod ręką”
  • Szanse i wyzwania sektora e-Grocery
  • HubStyle rozwija butiki stacjonarne i sprzedaż w modelu omnichannel
  • Era szukania potencjału i sprzedaży emocji
  • W handlu nadciąga rewolucja, kto tego nie widzi zniknie z rynku. Wywiad z Dawidem Urbanem
  • Retail is Detail Digital
  • Wywiad: Szymon Bujalski, Dyrektor Empik e-commerce
  • eobuwie.pl – z online do offline
  • Opinie budują wizerunek i wpływają na sprzedaż
  • Gwóźdź i młotek new retail, czyli jak to jest zrobione
  • Chatboty w obsłudze procesów biznesowych
  • Omnichannel dla wszystkich? Tak, dzięki Marketing Automation
  • Prawo do sprzedaży wielokanałowej, czyli na jakie kwestie prawne należy zwrócić uwagę decydując się na omnichannel commerce

W tym wydaniu „Mensis.pl” piszemy o tym, jak e-commerce wchodzi do retailu i rozpycha się kreując trendy. Kanały sprzedaży, traktowane dotychczas rozdzielnie, napędzają się i przenikają. Jak stwierdził mój rozmówca Szymon Bujalski z Empik.com – to mobile jest spoiwem łączącym tradycję z nowoczesnością. Słowa te potwierdza Dawid Urban, twórca sukcesu eSmoking World, który uważa, że ciężko mówić o offline’owych sklepach, skoro klient, który się w nich znajduje jest stale online

 

Zostaw odpowiedź