fbpx
Mensis.pl nr 59

Mensis.pl nr 59 – magazyn e-commerce

Pierwsze wzmianki o grach pojawiły się na osi czasu już 5000 lat temu w Mezopotamii, a Starożytni Rzymianie obok krwawych igrzysk cenili sobie zagadki logiczne i gry planszowe.

W obecnych czasach gry multimedialne są atrakcyjnym sposobem spędzania czasu dla dwóch miliardów ludzi na świecie. Zmiany technologiczne stworzyły nową gałąź rozrywki, której wartość w 2018 roku przekroczyła 130 mld USD. Na dynamiczny rozwój gier – jak na większość dziedzin współczesnego życia
– wpływa postęp technologiczny i rozwój internetu.

W tym wydaniu pochylamy się nad branżą gamingową, czyli kolejnym znaczącym sektorem gospodarki, w którym polskie firmy mają bardzo silną
reprezentację.

W najnowszym wydaniu Mensis.pl m.in.:

FELIETONY

  • Co to jest do cholery ten gaming i dlaczego jest tak popularny? – Andrzej Lemański
  • Nie myśl o pieniądzach – Rafał Agnieszczak

STRATEGIE

  • 10 lat 11 bit studios Dariusz Wolak
  • Metody monetyzacji gier mobilnych
  • Gamifikacja: wygraj sobie zakupy,
    czyli graj by wygrać kupić
  • Wywiad: Remigiusz „Rock” Maciaszek
  • Jak e-commerce może wykorzystać gaming i e-sport?
  • Wywiad: Wywiad Jakub Wójcik – współzałożyciel i prezes Fundacji Indie Games Polska

RYNEK

  • Polski gamedev, czyli o tym jak gry znad Wisły opanowują świat
  • Gry i e-commerce jako przemysły kreatywne. Czy na kulturze da się jeszcze zarobić?
  • Dziesięć polskich talentów ze świata e-sportu, o których może być głośno
  • Grywalizacja w naukach medycznych

MARKETING

  • Wishlisty i konferencje jako ważny element marketingu gier
  • Automatyzacja procesów marketingowych w branży gamingowej
  • Wykorzystanie e-sportu w strategii marketingowej

Zamów drukowany Mensis.pl lub czytaj darmowe fragmenty online:



Spis treści Mensis.pl nr 59:

  • Co to jest do cholery ten gaming i dlaczego jest tak popularny? – Andrzej Lemański
  • Nie myśl o pieniądzach – Rafał Agnieszczak
  • Polski gamedev, czyli o tym jak gry znad Wisły opanowują świat
  • Gry i e-commerce jako przemysły kreatywne. Czy na kulturze da się jeszcze zarobić?
  • Dziesięć polskich talentów ze świata e-sportu, o których może być głośno
  • Grywalizacja w naukach medycznych
  • 10 lat 11 bit studios Dariusz Wolak
  • Metody monetyzacji gier mobilnych
  • Gamifikacja: wygraj sobie zakupy, czyli graj by wygrać kupić
  • Wywiad: Remigiusz „Rock” Maciaszek
  • Jak e-commerce może wykorzystać gaming i e-sport?
  • Wywiad: Wywiad Jakub Wójcik – współzałożyciel i prezes Fundacji Indie Games Polska
  • Wishlisty i konferencje jako ważny element marketingu gier
  • Wytrenuj swojego Chatbota
  • Automatyzacja procesów marketingowych w branży gamingowej
  • Wykorzystanie e-sportu w strategii marketingowej
  • Ochrona prawna gier komputerowych i ich bohaterów

W tym wydaniu „Mensis.pl” spoglądamy na rynek oczami gracza (wywiad z Remigiuszem „Rockiem” Maciaszkiem na str. 48) oraz twórców i dystrybutorów
gier. Weryfikujemy możliwości monetyzacji boomu gamingowego i sprawdzamy jak wykorzystać e-sport do wsparcia biznesu.

 

Zostaw odpowiedź