fbpx

Mensis.pl nr 8 – zapraszam do lektury

W czerwcowym wydaniu „Mensis.pl” tematykę kodów QR, które każdego dnia zyskują na znaczeniu, poruszyła Agnieszka Dejnaka. Z kolei Piotr Krupa podpowiada, jak efektywnie stosować QR kody w działaniach e-mail marketingowych. O tym, że era m-commerce już nadeszła napisał obszernie Piotr Majcherkiewicz – prezes zarządu Gruper.pl.

Jednocześnie Wojciech Czernecki – prezes Grupy Nokaut, uchylił rąbka tajemnicy i powiedział, że mobile commerce to jeden z kierunków, w którym zmierza dziś druga na rynku porównywarka cen.

Nie zapominając jednak o tym, co już działa, bo zostało sprawdzone wielokrotnie, warto zapoznać się z artykułem Pawła Królaka, rozpoczynającym cykl o zarządzaniu w e-sklepie metodą TQM. Również rola bannerów reklamowych jako zapomnianego narzędzia marketingowego to temat z pogranicza e-biznesowej tradycji. Natomiast wywiad z Tomkiem Tomczykiem, najbardziej rozpoznawalnym blogerem w Polsce, to kolejny materiał, który po prostu trzeba przestudiować, bo może okazać się, że już w przyszłym miesiącu zamiast kupowania ruchu z Google AdWords postawimy na budowę swojej marki… na blogach Kominka.

Zostaw odpowiedź