fbpx

Mensis.pl nr 9 – zapraszam do lektury

Produkt sygnowany znakiem „Made in China” diametralnie zmienił oblicze. Dziś chińskie oznacza zgodne z umową. Nie najtańsze, nie najdroższe ale takie za jakie zapłacimy.

500 miliardów euro warta jest wymiana towarów handlowych Europy z Chinami. I choć chińska gospodarka również otarła się o światowy kryzys dziś posiada zarówno wyspecjalizowanych pracowników jak i nowoczesne technologie. Te kluczowe elementy pozwalają Państwu Środka z sukcesami produkować nawet najdroższe marki świata.

Czy warto podejmować współpracę z Chinami? Ile to kosztuje i jak rozpocząć swoją przygodę z importem? Zapytaliśmy Joannę Wajdzik prawniczkę specjalizującą się w zagadnieniach handlu ze wschodem i Michała Łebkowskiego założyciela serwisu BigChina.pl, autora książki pt. „Chiński smok w polskiej firmie.”

Mensis.pl nr 9______________________________________________________

  1. Postaw na wiarygodność
    (Jakub Jasiński)
  2. Bezpieczny handel z Chinami? To możliwe!
    (Maciej Dutko w rozmowie z Joanną Wajdzik)
  3. Segmentacja odbiorców sposobem na zwiększenie
    efektywności wysyłanych newsletterów (Piotr Krupa)
  4. Zaangażowanie, czyli droga do sukcesu!
    (Iga Skrobacz)
  5. Wywiad z Michałem Łebkowskim założycielem
    BigChina.pl
  6. Wielkie oszczędzanie – jak prowadzić firmę i nie
    zbankrutować (ifirma)
  7. Jak sprawić by pracownicy chcieli ulepszać Twoją
    firmę (Paweł Królak)
  8. Rywalizacja o dwa miliardy dojrzałych klientów
    (Agnieszka Porębska)
  9. Telewizja w internecie. Internet w telewizji.
    (Andrzej Lemański)
  10. Strona produktu w e-sklepie
    (Paweł Krzyworączka)
  11. Accessibility serwisów internetowych
    (Agnieszka Dejnaka)
  12. Jak skutecznie utrudnić klientowi skorzystanie
    z Twojej oferty (Natalia Szwarc)
  13. Prezentacja produktu w sklepie internetowym
    (Krzysztof Rdzeń)

 

Zostaw odpowiedź