fbpx

Merlin promuje do następnej klasy

Jak wiadomo, korzenie Merlina tkwią bardzo głęboko w handlu książkami. Dowodem na to, że jedna z największych polskich e-księgarni nie wyzbywa się swojej tradycji jest kampania „Promocja do następnej klasy”.

W jej ramach Merlin zaprezentował znakomitą innowacje w swoim sklepie internetowym.

 

 

Czy wiedzieliście, że sezon na sprzedaż podręczników szkolnych zaczyna się już w czerwcu? Tak twierdzi Merlin, który pierwszą turę kampanii reklamowej przeprowadził już przed wakacjami. Teraz pora na drugą. Ale już w pierwszej Merlin pokazał coś bardzo, bardzo ciekawego.

 

Jak wiadomo, globalna popularność e-commerce nie jest efektem nagłej miłości cywilizowanego świata do kupowania na odległość, a wyrazem starego jak świat pociągu do wygodnego życia. Z taką też propozycją wyszedł Merlin, który stworzył niezwykły wykaz podręczników szkolnych:

 

– Wystarczy wybrać swoje województwo, miasto, szkołę oraz klasę dziecka, a wyszukiwarka automatycznie dopasuje gotowy pakiet, który można od razu dodać do koszyka zakupowego. Dzięki temu nie tracimy czasu
w kolejkach, nie musimy też wyszukiwać pojedynczych tytułów w e-sklepie – dodaje Marcin Zduńczyk, dyrektor sprzedaży i marketingu w Merlin.pl.

 

Wyszukiwarka podręczników w Merlin.pl zawiera listy zebrane z 40 tys. polskich klas. Kupujący mają również możliwość edycji listy, przed przejściem do finalizacji transakcji. Z pewnością zebranie tak potężnej bazy w całość to mrówcza robota, która zwróci się Merlinowi w najbliższych tygodniach.

 

Więcej informacji o szczegółach kampanii poniżej:

 

W ramach kampanii „Promocja do następnej klasy” przygotowano serię spotów radiowych z udziałem postaci dobrze znanych wszystkim uczniom. Wcześniej do zakupu podręczników w Merlin.pl „namawiali” Kolumb oraz Jan Kochanowski, a obecnie grono to zasilił również Adam Mickiewicz. W sierpniu kampania radiowa objęła zasięgiem RMF FM i RMF Maxxx. Działania są prowadzone także za pośrednictwem największych stacji telewizyjnych, gdzie emitowane są serie billboardów sponsorskich – kreacje pojawią się w TVP, TVP2, TVN i Polsat, ale również w stacjach tematycznych, jak Polsat Cafe, TVN Style czy Nickelodeon.

 

 

Zostaw odpowiedź