fbpx

Mężczyzn łatwiej namówić na raty

Tytułowe wnioski płyną ze statystyk (a nie badań, to bardzo ważne) PayU – operatora płatności online, który działa w grupie Naspers, razem z Allegro, oraz do niedawna, razem z Ceneo. Statystyki PayU wskazują dość jednoznacznie, że każdy, kto prowadzi sklep internetowy z produktami dla mężczyzn powinien zainwestować w system ratalny.

Oczywiście, nie musi to być PayU, na rynku mamy wiele ciekawych ofert.

 

 

Warto zapoznać się ze wszystkimi i wybrać mądrze, bo według informacji przesłanych do naszej redakcji jest o co walczyć. Według danych PayU wśród ogółu kupujących na raty 69% stanowią mężczyźni, a 31% kobiety. Średni wiek kredytobiorcy w przypadku obu płci jest taki sam i wynosi 34 lata.

 

„Wartość wszystkich pożyczek ratalnych zaciągniętych przez mężczyzn przewyższa ponad dwukrotnie wartość wszystkich pożyczek zaciągniętych przez kobiety. Z kolei pojedyncze transakcje ratalne mężczyzn są tylko minimalnie wyższe od transakcji dokonywanych przez kobiety. Średnia wartość pożyczki zaciąganej przez mężczyznę to 1 418,92 zł, a przez kobietę 1319,72 zł. Ponad 1/3 wszystkich zakupów na raty jest na kwotę od 1 tys. do 2 tys. zł. Co dziesiąta transakcja ratalna opiewa na kwotę od 2 tys. do 3 tys. zł.”

 

Jeśli chodzi o przedmiot zakupów to dominują dobra konsumpcyjne: telefony, komputery, produkty do domu i ogrodu, a także RTV i AGD. Chociaż kobiety rozsądnie kupują mniej na raty to jednak gdy przychodzi do tego ochota na zbytki bierze górę nad racjonalnością stąd często zaopatrują się kategorii odzież i obuwie.

 

 

Zostaw odpowiedź