fbpx

Mikro Pinterest – liczby, które nie powalają

Megapanel PBI/Gemius oraz Wirtualne Media przedstawiły garść informacji o tym, jak na polskim rynku radzi sobie Pinterest. I jak to bywa z nowinkami zza oceanu, fama bardzo mocno przerosła fakty.

Przejdźmy do rzeczy – statystyki z września mówią o ok 365 tys polskich użytkowników Pinterest, co wśród 16 milionów internautów jest kroplą w morzu. Jedyna pociecha to fakt, że Pinterest w Polsce rośnie bardzo dynamicznie – pół roku temu miał 140 tys użytkowników. Tak więc potencjał jest dużo, dużo większy, niż aktualne wyniki.

Pinterest podobnie jak Twitter nigdy nie będzie w pełni masowym medium. Nawet w USA uważa się, że oba serwisy trafiają do specyficznego segmentu, co jak wiadomo, jest zarówno wadą jak i zaletą. Jeśli by więc komuś marzył się Pinterest marketing, lepiej aby spędził w tym serwisie trochę czasu jako użytkownik.

Zostaw odpowiedź