fbpx

Mobile Trends Conference specjalnie dla e-commerce

Jesteś przedstawicielem e-commerce? Interesujesz się designem lub marketingiem? Nie może Cię zabraknąć we wrześniu w Krakowie!

Mobile Trends Conference for e-commerce to wyjątkowa edycja przygotowana specjalnie z myślą o całej branży sprzedaży internetowej! 13-14 września 2018 roku w Krakowie odbędzie się po raz pierwszy. Jej celem jest popularyzacja wykorzystania kanału mobile w e-commerce i edukacja jak robić to właściwie. To jedyna konferencja, podczas której specjaliści branży e-commerce i mobile łączą siły, by omówić nowe trendy w gronie innych ekspertów.

Dla kogo jest Mobile Trends Conference?

Coraz więcej konsumentów kupuje mobilnie. M-commerce rośnie w siłę, a przedsiębiorstwa powinny być przygotowane na działanie zgodnie z tym trendem, bo niewątpliwie najbliższe lata będą należały właśnie do niego. Konferencja skierowana jest do wszystkich tych, którzy chcą dowiedzieć się, jak efektywnie korzystać z kanału mobilnego w sprzedaży swoich produktów i usług, a przy tym zwiększyć zysk.

Ponad 25 prelegentów z polskich i zagranicznych firm, które na co dzień skutecznie wykorzystują potencjał m-commerce, praktyczne wskazówki do wdrożenia we własnym biznesie, poparte konkretnymi przykładami i danymi, panel dyskusyjny oraz sesja Q&A, dające szansę na lepsze nawiązanie interakcji, a na deser wyjątkowy networking, z którego Mobile Trends słynie od lat, umożliwiający poznanie największych graczy rynkowych oraz firmy budujące dopiero swoje działalności – a to wszystko w ciągu dwóch dni w Krakowie!

Już teraz zarejestruj się na stronie https://ecommerce.mobiletrends.pl/rejestracja.

Nowa formuła Mobile Trends Conference!

Pierwszego dnia zaplanowany został dzień ogólny i prelekcje dotyczące mobile w e-commerce, dzięki czemu uczestnicy poznają najnowsze trendy oraz zagadnienia dotyczące tej tematyki. Wieczorem natomiast wszyscy zostaną zaproszeni na imprezę integracyjną, gdzie w luźnej atmosferze będzie można nawiązać nowe relacje biznesowe. Drugiego dnia nastąpi z kolei podział na dwie ścieżki:

  • Projektowanie/UX/design (dla twórców rozwiązań mobilnych w e-commerce, projektantów aplikacji, osób zajmujących się UX oraz designem, a także wszystkich pasjonatów kreowania użytecznych i dostosowanych do użytkowników rozwiązań);
  • Marketing/reklama/sprzedaż (dla przedstawicieli branży e-commerce, odpowiadających za procesy sprzedażowe, specjalistów ds. promocji, marketingu i reklamy, właścicieli, dyrektorów i managerów sklepów internetowych).

Nowością będzie również panel dyskusyjny, podczas którego eksperci odpowiedzą na pytania oraz przedyskutują poruszane podczas prelekcji tematy. Tradycyjnie odbędzie się także quiz wiedzy o mobile z nagrodami dla najlepszych uczestników.

Prelegenci z Polski i zagranicy

Znamy już większość prelegentów, którzy pojawią się na scenie we wrześniu. Będą to m. in.:

  • Steven Hoober (4ourth Mobile), który wie wszystko na temat tego, w jaki sposób ludzie w rzeczywistości posługują się ekranami dotykowymi na smartfonach i tabletach i chętnie podzieli się swoimi wieloletnimi doświadczeniami z branżą e-commerce, twórca oryginalnego systemu designu pod tym kątem;
  • Artur Jabłoński (arturjablonski.com), którego nie trzeba przedstawiać osobom zajmującym się marketingiem internetowym, znający każdą tajemnicę udanej kampanii na Facebook’u, zwłaszcza pod kątem mobile, który opowie o tworzeniu skutecznej sprzedażowo reklamy;
  • Maciek Ziemczonek (Domodi), specjalizujący się w SEO, SEM, performance marketingu, analityce internetowej oraz e-mail marketingu, który pokaże na podstawie konkretnych badań, jakie funkcjonalności warto rozwijać, żeby zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym;
  • Maciej Żyto (RTV euro AGD), z 18-letnim doświadczeniem w strategii i zarządzaniu operacyjnym, zdobytym w omnichannel retail, programach lojalnościowych i telekomunikacji, który przedstawi kilka przykładów ze swojej pracy;
  • Adam Wesołowski (Ladder.io), jedyny w Polsce marketing ekspert w programie Google Developers Experts, który opowie o działaniach Growth Marketing’owych (Growth Hacking) w rozwoju aplikacji mobilnych.
  • Tomasz Karwatka (Divante), od lat dostarczający rozwiązania e-commerce dla swoich klientów, który opowie o Progressive Web Apps i jego znaczeniu dla całej branży sprzedaży internetowej;
  • Kasper Szymanski (SearchBrothers.com), jeden z nielicznych ekspertów z wieloletnim doświadczeniem we wdrażaniu zasad Google oraz analizie spamu w wynikach wyszukiwania, który poprowadzi sesję Q&A dotyczącą Google i SEO;
  • Krzysztof Marzec (Deva Group), certyfikowany trener Google AdWords oraz certyfikowany specjalista Google Analytics, który jak zwykle swoją ekspercką wiedzę poprze licznymi przykładami;
  • Sebastian Malczyk (Miquido), pomagający zmieniać pomysły w funkcjonalne oprogramowania za pomocą dobranych do tego właściwych technologii i narzędzi, który pokaże rolę Big Data w e-handlu;
  • Grzegorz Rudno-Rudziński (Unity), który przekuwa idee rozwoju e-commerce na systemy IT i może wiele powiedzieć na temat omnichannel, biorąc pod uwagę zrealizowane projekty i wieloletnią praktykę;
  • Konrad Dzwinel (Brainly) na co dzień budujący strony, aplikacje webowe i hybrydowe oraz Patrycja Rozmus (Brainly), kierowniczka zespołu Design System, którzy pokażą swoje spojrzenie na tworzenie systemów sklepów, zarówno od strony programisty, jak i designerki.

Aktualną listę prelegentów można znaleźć na stronie https://ecommerce.mobiletrends.pl/prelegenci.

Odkryj nowe możliwości w sprzedaży internetowej i wykorzystaj swój potencjał, dzięki kanałowi mobile! Kup bilet w niższej cenie już teraz!

Więcej informacji na stronie: https://ecommerce.mobiletrends.pl/

Zostaw odpowiedź