fbpx

Mobilna Sarenza już jest

W kwietniu pisaliśmy o tym, że Sarenzie stuknął pierwszy rok w polskim e-commerce i idzie jej bardzo dobrze. Teraz mamy kolejne potwierdzenie w postaci nowej strony mobilnej.

Trzeba Sarenzie przyznać, że nie zdecydowała się na mocno uproszczoną stronę, jaką wybiera większość dużych marek. Zobaczcie sami.

 

Pierwsze co rzuca się w oczy na górze strony to brak wyszukiwarki, a raczej jej głębokie ukrycie i ułożenie obok kategorii produktowych. To bardzo odważne ustawienie, które zakłada że smartfon będą obsługiwały niezwykle zgrabne palce.

Niemniej skromne są ikony odpowiadające za podstawowe funkcje konta klienta. Pierwsze co wita klienta to informacje o aktualnych wyprzedażach.

 

Gdy zjedziemy skrolem jeden ekran niżej zobaczymy kolejne menu z wyprzedażami i innymi kategoriami. Tutaj kolejna ciekawostka, nie poprzestano na skrolowaniu pionowym. Ekranów z promocjami jest pięć i możemy je przełączać ruchami poziomymi.

 

 

Trzeci ekran w dół to nareszcie koniec strony, a tam pełen pakiet social media i pomoc dla klienta. Na pewno oryginalnie, a czy wystarczająco przejrzyście? To pokaże czas i zmiany na stronie w najbliższych miesiącach.

 

Zostaw odpowiedź