fbpx

Mobilny konsument w podróży

Somo, globalny przewodnik po podróżach w każdy zakątek świata, zaprezentował ciekawą infografikę, która łączy dwie formy mobilności: geograficzną, czyli podróżowanie oraz internetową, czyli smartfonowanie.

Zobaczmy co wynika z tego połączenia.

 

 

Jak wskazuje poniższa infografika już 30 milionów ludzi na całym świecie rozgląda się za opcjami podróżowania szukając usług turystycznych i transportowych poprzez urządzenia mobilne. Najważniejszą motywacją jest wygoda korzystania z mobilnych urządzeń, szczególnie w przypadku tabletów. Ale i smartfonom brakuje już do tabletów coraz mniej.

 

Już 51% osób kupuje loty lub miejsca w hotelach za pomocą smartfonów, zaś 61% za pomocą tabletów. Zdają sobie z tego znakomicie linie lotnicze – te w 76% mają już mobilne strony www, zaś 65% używa już mobilnych kart pokładowych.

 

Biura turystyczne powinny w dużej mierze skupiać się na social media, ponieważ znajomi i rodzina to w dalszym ciągu najważniejsze źródła inspiracji (62%) przekuwanych w konkretne plany (80%). Na drugim miejscu jest Internet, a jeśli połączymy to w całość to wychodzi social media.


 

Więcej ciekawostek poniżej.  


Zostaw odpowiedź