fbpx

Mokate: czterokrotny wzrost sklepu internetowego

Nie minęło nawet 6 miesięcy od startu nowej odsłony sklepu internetowego Mokate, a liczba zamówień wzrosła czterokrotnie. Marka znana dotychczas z działalności offlinowej na półkach hipermarketów poważnie myśli o kolejnych wzmocnieniach swojej odnogi internetowej.

Przyjrzyjmy się gdzie tkwi sukces nowego Mokate.

 

Po pierwsze, warto zauważyć, że Mokate postawiło sprawę z głowy na nogi, czyli rozpoczęło od zainwestowania w sklep internetowy. Usability, bogactwo produktów, dobre opisy, optymalizacja pod kątem pozycjonowania to fundamenty sukcesu w e-commerce. Dopiero potem warto planować działania zewnętrzne.

 

Tak też kombinuje Mokate, które rozochocone sukcesem online otworzyło profil na Facebooku, zapowiada program lojalnościowy oraz zestawy produktowe i promocje przeznaczone wyłącznie dla kanału sprzedaży online. Wróćmy na chwilę do sklepu Mokate i zobaczmy jakie rozwiązania w nim zastosowano.

 

Przede wszystkim, Mokate odważnie postawiło na bardzo szeroki layout, w ramach którego pominięto RWD – to odważny krok, ale jak widać nie zniechęcił klientów. Szerokość strony możemy określić na dobre 1100 pikseli plus nieograniczone aktywne tło, które jest najbardziej charakterystycznym elementem strony. Znakomicie odróżnia stronę Mokate od innych i robi pewien charakterystyczny dla marki klimat.

 

 

Gdy przejdziemy do całkiem przeciętnego listingu oraz karty produktowej to górny łam wciąż przypomina nam o charakterze marki. Narysowany zamaszystą asymetryczną linią wypełniony kolorami budującymi poczucie lekkiego, bo owocowego nastroju podczas sięgania po filiżankę kawy lub herbaty. I to w zupełności wystarczy, w myśl zasady, mniej znaczy więcej.

 

 

 

W końcu mamy prosty ja budowę cepa koszyk, który sprawi, że każdy, nawet najmniej zaznajomiony z e-zakupami internauta bez problemu przebrnie przez proces zakupowy. Jeśli macie poczucie, że Wasz sklep jest przekombinowany zajrzyjcie na sklep.mokate.com.pl i sprawdźcie, jak niewiele trzeba, żeby sprzedawać w sieci.

 

1 komentarz

  1. Dorota 16-04-2014

Zostaw odpowiedź