fbpx

Multiscreening a e-commerce część 2

Czy multiscreening może być przydatny w e-commerce, czy jest kolejnym trendem, w którym zaplątało się social media, a efekty sprzedażowe będą nikłe? Na to pytanie w pewnej części próbuje odpowiedzieć raport „Multiscreening 2014” autorstwa IRCenter oraz agencji SW Research.

Z pewnością jest to poważny biznes dla e-nadawców.

 

 

Część pierwsza

Wśród najpopularniejszych portali VoD dominuje YouTube, ale druga mocna pozycja należy do polsatowskiej Ipli.

 

 

Gdybyśmy chcieli pozycjonować się na zapytania z seriali, filmów lub innych programów warto znać poniższy wykres kołowy.

 

 

Na koniec odpowiedź na tytułowe pytanie: multiscreening a e-commerce. Odpowiedź na pytanie: reklamy jakiej telewizji wzbudzają największą chęć do korzystania z telefonu? Jak widać dominują platformy na telewizor stacjonarny. Najlepszy interes można zrobić najpewniej reklamując się w VoD – to może być nisza, dla wszystkich tych, którzy dotychczas poprzestawali na YouTube.

 

 

Poniżej szczegółowe informacje co do tego, co ma szanse sprzedawać się podczas reklam telewizyjnych, gdy po Internecie buszujemy w smartfonie.  

 

 

Zostaw odpowiedź