fbpx

Multiscreening a e-commerce część 1

Czy multiscreening może być przydatny w e-commerce, czy jest kolejnym trendem, w którym zaplątało się social media, a efekty sprzedażowe będą nikłe? Na to pytanie w pewnej części próbuje odpowiedzieć raport „Multiscreening 2014” autorstwa IRCenter oraz agencji SW Research.

Z pewnością jest to poważny biznes dla e-nadawców.

 

 

 Część druga

Telewizja w Internecie staje się powoli w Polsce standardem. 49% respondentów raportu ogląda darmowy streaming na telewizorze, zaś tylko 1% mniej na komputerze. Najmniej Polaków płaci za VoD na komputerze, bo tylko 15%. Za to blisko 25% płaci za VOD na telewizorze.

 

 

Polacy jak na razie korzystają z dwóch ekranów obok telewizora: komputera/laptopa oraz telefonu, które zebrały odpowiednio 62 i 52 procent odpowiedzi. Co czwarty respondent podczas oglądania telewizji surfuje po sieci za pomocą tableta.

 

 

Jak wygląda zaangażowanie w multiscreening? Najwięcej uwagi skupia komputer – w każdym wariancie. Z kolei telefon skupia najwięcej uwagi, gdy oglądamy płatne VoD na telewizorze. Szczegółowe wyniki mogą być podpowiedzią, gdzie i kiedy emitować poszczególne reklamy.

 

 

 

Zostaw odpowiedź