fbpx

Mumio przeszło do Play, a Plus się miota

To była kwestia czasu – przetaczająca się przez reklamy Playa kawalkada celebrytów pozostawiała tylko jedno pytanie – kto następny dołączy do tworzonych z wyjątkowych rozmachem reklam Playa.

Teraz już wiemy, że menadżerowie Playa muszą mieć wyjątkową siłę przekonywania – złamali nawet słynne z reklam Plusa Mumio. Co więcej, rozżalony Plus dał się sprowokować.

 

Lepszego początku Play nie mógł sobie wymarzyć – sprowokowana do wypowiedzi rzeczniczka prasowa Plusa od ręki wdała się w dyskusję argumentując, że Mumio to „zawodnicy pozostający od półtora roku bez klubu zostali zaangażowani przez nową drużynę”.

 

Za jednym zamachem rzeczniczka Plusa obraziła swoich byłych gwiazdorów i kupiła sobie złość ich fanów, którzy z pewnością nie będą zadowoleni ze zwrotów typu „Play postanowiło odkopać Mumio” oraz „oczywiście jeżeli Play potrzebuje pomysłów na reklamy, to możemy im kilka zgrać – począwszy od tych z lat 90”.

 

Być może dla Plusa jest to przeszłość, ale dla wielu miłośników skeczy to w dalszym ciągu znakomity klasyk, który w żadnym razie nie trąci myszką. Tego typu reakcje trudno określić inaczej niż miotanie się po ringu. Szczególnie, że Mumio w reklamie Play wypadło jak na razie poniżej oczekiwań.

Swoją drogą, to miło zobaczyć żywszą wymianę zdań między obiema sieciami.

 

 

Zostaw odpowiedź