fbpx

Mundial 2014: ambush marketing Volkswagena

Mundial w Brazylii nabiera kolorów nie tylko za sprawą wyjątkowo dobrze przygotowanych do gry reprezentacji piłki kopanej z całego świata. Pojawiły się już pierwsze próby odcinania kuponów przez firmy, które nie są oficjalnymi sponsorami imprezy sportowej „2014 FIFA World Cup Brazil”.

Z pewnością, nie jest to zgodne z hasłem imprezy: „All in one rhytm”.

 

 

Onefootbal Brasil to aplikacja, którą zaprezentował nie kto inny jak Volkswagen. Z pewnością nazwa aplikacji nie jest przypadkowa i jasno wskazuje na zlepek najważniejszych słów kluczowych, które pomogą wywindować ją wysoko w wynikach wyszukiwania sklepów z aplikacjami.

 

Nawet sam szef działu komunikacji marketingu Volkswagena próbuje zasugerować, że VW podjął jakąś „oficjalną współpracę”:

 

„Volkswagen to oficjalny partner piłki nożnej na świecie. Aplikacja Onefootball Brasil daje fanom wszystkich narodowości możliwość szybkiego dostępu do szczegółowych informacji związanych z jedną z największych, globalnych imprez sportowych. Dzięki niej fani będą mogli na bieżąco śledzić to, co dzieje się na mistrzostwach” – opowiada Anders-Sundt Jensen, szef działu komunikacji marketingowej marki Volkswagen Samochody Osobowe.

 

Volkswagen działa globalnie i bez ogródek: aplikację Onefootbal Brasil można pobrać za darmo w 15 językach na systemy iOS, Android i WindowsPhone.


Czekamy na oficjalne statystyki całej akcji.  

 

 

 

 

 

 

Zostaw odpowiedź