fbpx

Mundial 2014 w social media

Crowdtap, wiodąca platforma marketingu social media przebadała ponad 850 osób pytając o to, w jaki sposób będą korzystać z narzędzi social media podczas aktualnych Mistrzostw Świata w piłce nożnej.

Aż ¾ zadeklarowało, że obejrzy mecze ze smartfonem lub tabletem w dłoni.

 

 

Dokładnie 74.2% fanów będzie korzystać z social media podczas oglądania meczów nadawanych z Brazylii. Aż 13% chce blogować na temat MŚ 2014! Jedna trzecia ma zamiar ćwierkać zaś niewiele mniej niż połowa będzie komentować na Facebooku.

 

Najważniejsze tematy to:

  • występy ulubionych zawodników i drużyn (47%)
  • nowe reklamy z okazji MŚ (42%)
  • występy drużyn i zawodników konkurujących z ulubieńcami (38.5%)

 

Skoro tak wiele osób będzie informować swoich znajomych o tym, jakie reklamy przypadły im do gustu, postanowiono zapytać co kieruje takim, a nie innym postępowaniem:

  • 56% – wsparcie ulubionej marki
  • 54% – dzielenie się dobrymi reklamami z innymi
  • 50% – dzielenie się nowym ekscytującym produktem z innymi

 

Następne pytanie dotyczy urządzeń z jakich fani MŚ 2014 będą korzystać w czasie oglądania meczów i pisania w portalach social media:

  • 58% – smartfon i komputer
  • 37.5% – tablet

 

Na koniec ciekawostka: 52% respondentów woli śledzić poczynania marek, zaś jedynie 48% zespołów grających na MŚ 2014. Niech wygra lepszy!  

 

Zostaw odpowiedź